Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl16

20.11.2008 14:11

 

Je odpoledne a do FinallJamu zbývá jenom pár hodin.Na včech je vidět ta ohromná nervozita.Všichni ejště zkoušejí ,vylaďují chybyčky a budou chtít vyhrát.Kdo yb taky nechtěl že?Nahrávací smlouvu a ještě turné s Jonas Brothers.Jenže mě se ani vyhrát nechce.Musela bych se dívat na Joea a to už bychom spolu dávno nebyli.POmalu procházím tábor a snažím si ho co nejvíce zapamatovat.ze zadu ke mne přiletí Maya.,,Muíme všechno vxfotit!"řekne a začne mne fotit a já jí ochotně dělám pózy.Děláme blbosti ,fotíme svojek xichty an různých místech tábora.Pak běží k Nickovi.,,Vyfoť nás.."řekne mi a já fotím.Ona blbne s Nickiem.Dělají an mě xichty a dokonce chce abych vyfotila jak se líbají.není problém.,,hej Joe pojď sem!"volá Maya na Joa.Joe poslušně přiběhne jako pejsek.,,Líbejte se..já to zdokumentuju.."řekne Maya a připravuje foťák.Já na ní jenom vytřeštěně koukám ,ale potom nic nenamítám a ochotně se s Joem líbám.Jakmile foťák udělá ,,cwak" pustím Joa a jdu pryč.JOe to nechápe pořád zamnou kouká.Rychle běžíme s Mayou se fotit se všema členy tábora-kromě Denise.Tu nemůžeme ani vidět.
JOE:
Přiběhl jsme naštvaně do chatky.Hodil jsme s sebou na postel a koukal do blba.Skoro jsme si nevšiml ,že je zde Nick a Kevin.Naštvaně mlátím nohou do postele.,,Stalo se něco?"zeptá se mne Nick.,,Jo stalo.."začnu ,ale moc s emi o tom enchce povídat.,,Jessica si anšla jinýho? A nebo je mutant?"hádá trapně Kevin.,,Trapný.."zkonstatuji.,,Sorry brácha.."řekne Kev a napjatě sedí co bude nebo nebude.,,Tak co se děje?"zeptá se mne znova Nick.
,,Jessica je divná..poslední den..Dneska je jako vyměněná..Když jí chci dát pusu odtáhne se.Sotva mne pozdraví.Nechápu to.Myslel jsme že mne miluje ,ale asi ne!"posmutním.
,,Nedělej z komára velblouda!"řekne mi Nick.,,Znáš holky...pstě mají občas zkrat a uvidíš že večer zto bude dobrý.."řekne Kevin.,,Zkus s ní promluvit!"navrhne mi Nick.,,Ty si to asi představuješ jako Hurvínek válku?"osočím se na Nicka.,,Takže tohle už si skoušel.."pípne.,,Jo zkoušel ,ale nepovedlo se."odpovím a opět si lehnu na postel.,,Mno bert to pozitivne...Na světě jsou ejště 3miliardy holek!"prohodí Kevin a odchází.Mezi dveřma se zastaví : ,,Mám rande s Mitchie.."usměje se vítězně a odchází.Já ho ,ale vůbec neposlouchám.Vrtá mi to hlavu a jsem z toho zmatený.
JESSICA:
 
S Mayou pořád obíháme tábor.,,Mě se odsud nechce.."prohodím smutně.,,Mě taky ne..."řekne Maya.Akorát jsem jí něco chtěla říct ,ale nestihla jsem to.Přerušil nás rozhlas: ,, MILÝ TÁBORNÍCI..DNEŠNÍ VEČEŘE SE ODKLÁDÁ AŽ PO FINALL JAMU.JINAK MÍTE POSLEDNÍCH 30MINUT NA PŘÍPRAVY!ZA 30MINUT ZAČÍNÁ FINAL JAM!" zařvali a všichni výsklai radostí.Nedivím se .Už to taky chci mít za sebou.Jdu asi ve prostřed a potom nakonci s Joem.Už se hrozně těším.Ale přeju si aby vyhrála Maya.Hrozně jí to přeji.Zpívá nádherně jako anděl.
10minut před začítkem za mnou řpijde Joe do chatky.Na sobě mám Stříbrné minišaty ,vyčesané vlasy nahoru a lehký ,ale výrazný make-up.,,Ahoj.."řekne a políbí mne na pusu.Jenom eltmo.,,Ahoj.."pokusím se o úsměv ,ale vůbec mi to nejde.,,Miluji tě a už se těším na naše vystoupení .A do Bostonu za tebou přijedu!"řekne mi políbí na tvář a odejde.Kdybys tak věděl.Kdybys tak věděl miláčku Joe.!!!!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode