Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 9

20.11.2008 14:00

 

Ještě před snídaní si zajdu vyčistit zuby a trochu se omýt.Za poslendích pár dní nevypadám dobře.Vlasy mám jako sežvýkanou trávu a moje pleť taky není super.Když vycházím z koupelen odnést si do chatky kartáček zastaví mne

JOe.,,Ahoj..našlas vzkaz?"zeptá se a vykouslí ten nejkrásnější úsměv jaký znám ,že se mi málem podlomí kolena.,,Jo dostala..přeháníš to."odpovím mu a skoro se směji.,,tak tobě to přijde vtipný?"směje se taky.,,Ohromně.."uznám a už to envydržím.Směju se z plných plic.,,Takže dobrý?" zeptá se.,,Nejspíš..ale pořád se zlobím.."hraju naoko.,,Jasně.."usměje se a dá mi pusu na tvář.Při snídani jsme jako dvě hrdličky.Ani an vteřinu enpustí mojí ruku.Drží ií v té své.,,Proč mě pořád tak pevně držíš?"zašeptám mu do ucha.,,To abys mi enutekla."usměje se.,,Taky si žádnou novou šanci dostat nemusel."odpovím.,,Pak bych šel na plán B!" usměje se vítězně.Raději už nediskutuji.Ikdyž docela by mi bodlo,kdyby mne pustil.PO snídani máme hodinu Hip Hopu.Jde semnou až k chatce ,abych se převlékla.,,Proč mě tolik hlídáš?"zeptámm se jo když jsme sami.,,Kdybys ěm opustila..nepřežiju to.."odpoví.,,Hele a jakej byl vlastně plán B?"zeptám se.,,Kokej.."řekne mi a udělá nejvtipnější ksicht na světě./plně se svírám smíchy.
Smějeme se oba.,,nech toho.."pobídnu ho ,když už mne bolí ze smíchu břicho.,,Fajn .."odpovím ,ale místo smíchu ke me přistoupí a romanticky ,ale zárověň vášnivě mne políbí.Trvá to dost dlouho.POdlamují se mi kolena.PO chvilce se odtrhneme .,,Páni ..tohle mi chybělo.."směje se.Naoko ho šťouchnu do ramena.,,Au.."zavříská.Já se jenom usměju a on mne znova políbí.,,POčkej..musíme jít.."zadržím ho.,,LAe mě se vůbec nechce..."koketuje.Přiblíží se ,aby men znova políbil.Já se ale vysmeknu.,,Nejdřív povinnosti,potom zábava!"odpovím rázně a on smutně semnou odchází do velkého sálu na hodinu HIp HOPU.
Hip hop je děsná legrace.Mě a Joea to dost bawí.Jenže pořád na mě kouká a háže zamilované poheldy,takže se vůbec enmohu soustředit na tanec.PO konci hodiny mne chytne za pas a přitáhne k sobě.Zase chce pusu.Jenže já mu dám pusu před ruku.,,Co to jako mělo znamenat?"otážu se ho.,,Co jako?" dělá enchápavého.,,Ty pohledy..nemohla jsem se vůbec soustředit.."dělám naštvanou.,,No pstě se na tebe pořád musím koukat a teď mi dej pusu.."poprosí.,,Ne...pusu si musíš zasloužit.Ty sis jí nezasloužil!"vypláznu an něj jazyk.Joe ale začne natahovat ,jako že bude brečet.,,Nech toho.."řeknu mu.,,Nenchám.."popotahuje.,,Joe tohle je směšný.."upozorním ho a směji se.,,jess..plosííííííííííííííííím já chci pufuuuuu..."kemrá Joe.NAkonec mu pusu dám ,jenže se z toho zase vyloudí polibek na 2-3minuty.Ne kecám enom na minutku.
Oběd je docela v pohodě ,ale Denise furt koketně kouká na Joea.Když odnáší jídlo řekne mu koketně: ,,Ahoj Joe..stav se u mě..."mrkne na něj a mě tím naprosto naštve.Zvednu se a postavím proti ní.,,Tak poslyš ty nádhero..na mího kluka si nebudeš dělat ty swoje ťuťu ňuňu....na něj to neplatí..je můj!Smiř se s tim!!"vyjedu na ní.,,Se ještě uvidí.."odpoví na bloncka a odejde.Joe dost divně kouká.,,Kdo říká ,že s tebou chodím?"zeptá se ,když si o5 sednu.,,Děláš si legraci?"vykřiknu skoro.,,No jasně že jo.."usměje se na mě a políbí mne.,,Šikovná..moje malá holčička.."řekne mi a chytne kolem ramen.POtom se přesouváme do chatek jenže Joe chce ,abych s ním šla k jezeru.Nic nenamítám.
,,Víš jsem s tebou moc šťastný.."řekne mi.,,Hm já s tebou taky.."odpovím mu upřímě.,,Víš já tě vážně miluju a po tom cos udělala v jídelně.By mě pstě zajímalo ,jestli ty mě taky miluješ?"zeptá se.Já mu nic neodpovím .Místo toho si ho k sobě přitáhnu a políbím..,,Stačí?"usměji se potom na něj.,,Bohatě.."odpoví a pokračuje semnou dá. ,,Hele chci s tebou zpívat This is me.."vybalí najednou.,,C-C-Coo???"nechápu.,,Jo máš úžasný hlas a já s tebou chci zpívat."odpoví a usměje se.,,To ej hezký ,ale já slíbila Mitcie pomoc.."odpovím a bojím se co řekne.,,Mitchie??Jess seš slepá??vždyť ona tě využívá ,ayb se dostala ke mě!"řekne mi.,,A jak to víš tak jistě?Co když nejde o tebe ,ale o to ,že mě ebre jako kámošku?Nejsi střed vesmíru tady o tebe vůbec nejdde...Vážně seš namyšlenej a myslíš si ,že se všehno musí točit jenom kolem tebe!"vmetu mu všechno do očí a sama odcházím do chatky.Ani ne 2hodiny jsme spolu zase za dobře.Tohle mě vážně štve.Miluju ho ,ale jeho ego mě pstě štve.Takže je zase konec.Ať si zpívá s tou blonckou.Já sme s Mitchie..je mocka super....A nenechám si to Joem pokazit.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode