Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 9

19.11.2008 20:17

 

Ten krásnej doktor řekl " tak co jak si zvykáš na nový život?"usmála jsem se "bude to pekelně těžký" Krásně se usmíval.Škoda že jsem pro něj jenom pacientka.sakra o čem to přemýšlím? Chodím přece s Tomášem!Najednou řekl "chceš znát další seznam toho co nesmíš a musíš ?" Vážně se krásně usmívá "ani né už toho mám dost" řekla jsem. Najednou vešli do pokoje Babi a Děda, chtěla jsem k nim vyběhnout a obejmout je ale doktor mně rychle posadil zpět na postel "žádný takový na to jsi ještě moc slabá." Babička s dědou došli až ke mně "ahoj zlatíčko" řekla babička "neřikej mi zlatíčko" procedila jsem mezi zuby. Přinesly mi pár sladkostí, ale doktor jim tu tašku vzal "tohle je správně" řekl a vyndal džus, jogurt a jablka "zbytek né". Babička vynadala ještě DVD Camp Rock a Cd od Jonas Brothers a dala tašku stranou. Doktor odešela mi si ještě chvilku povídali. Děda se divil že mám vlastní pokoj a tak luxusně vibavenej a ještě v drahý soukromý nemocnici a že to všechno platí Dysney jen proto že jsem jejich herečka. Najednou jsem sebou praštila o postel, další záchvat, všechno jsem slyšela, nic neviděla a nemohla se hnout. Slyšela jsem že děda vibehnul na chodbu a volal "doktora, rychle doktora!" Přiběhl ten mladý doktor "co se stalo ?Jedla něco ?" děda jen vystrašeně odpověděl "nic nejedla jen seděla a najednou…" nedokončil větu protože doktor někam odběhl, když se vrátil píchnul mi něco do ruky ale jehlu nevyndal, aha asi kapačka proběhlo mi hlavou. Poslal babičku a dědu domů. Seděl na sedačce, cítila jsem jeho pohled. Asi po hodině přišla sestra "pane doktore, od rána jste nic nejedl, děje se něco ?" smutně odpověděl "je tak mladá, tak mladá a krásná, proč zrovna jí musel potrat takový osud?" Najednou se mi ulevilo jako by ze mě spadl kámen. Otevřela jsem oči, ten doktor vstal a šel ke mně "ahoj šípková růženko" řekl a zase se usmíval. Ale to nedává smysl před chvílí byl ještě smutný, zadívala jsem se mu hluboko do očí a tam jsem viděla smutek. Tak krásně se smál, ten ůsměv byl tak krásný, tak krásný ale umělý. Zeptal se mně "jedla jsi dnes nějaké prášky" odpověděla jsem ne "myslím od sestry, jedla jse dnes nějaké prášky?" znovu jsem odpověděla že ne "vážně mi nikdo nic nedával". Doktor byl zase smutný " v tom případě jsi právě poznala co se stane když si nevezmeš prášky" řekl a odešel. Viděla jsem že se na chdbě hádal s nějakou sestrou ,ona ho o něco prosila a on kroutil hlavou jako že ne, pak ukázal rukou k mému pokoji a něco na ní křičel. Myslím že to bylo o tom že jsem nedostala prášky.Potom ta sestra naštvaně odešla. Dále už jsem o tom nepřemýšlela. Nudila jsem se a tak jsem si pustila DVD Camp Rock. Dokoukala jsem to asi do poloviny a pak jsem usla. Mé probuzení bylo dost zvláštní. Byla už noc a já klidně stala když najednou slyším hlasité "TY!" otevřela jsem oči a podívala jsem se ka dveřím, stála tam ta sestra se kterou se bavil doktor "ty hnusná,slizká,zlá,malá potvoro" křičela a přibližovala se ke mně…

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode