Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 8

19.11.2008 21:33

 

Zaběhla jsem co nejrychleji do chatky.Lehla si na postel a chtělo se mi křičet.Z očí mi tekly proudy slz.
,,JAk mi to mohl udělat?"ptala jsem se sama sebe.PO chvilce přišla do chatky Maya.,,jess?"zeptala se.,,Nech mě být Mayo!"vykřikla jsem.,,Co se stalo?"ptá se dál..,,Řekla jsem ti abys mě enchala.."odpovím jí ještě nabroušeněji.,,Tak co


se stalo?"zeptá se znova.Já se konečně posadím na postel.,,Líbal se s Denise.."řeknu smutně.,,Ten parchant.."řekne Maya a vyběhne ven.Já běžím za ní ,protože mám strach co provede.Nejdřív si zajde za Joem.,,A-Ahoj.."pozdraví Mayu jakmile vidí ,že k němu jde dost naštvaně.Já postávám daleko.Nehodlám se s ním bawit.,,Jak si mohl ??"křičí na něj Maya.,,POčkej..Mayo.ů.Já.."začne .,,Žádný počkej ty si skončil kamaráde.Jessica si zaslouží mnohem lepšího kluka než seš ty.Seš jenom ubohej lhář!"vykřikne,vlepí mi takovýho lepáka až se leknu a odchází zpět za mnou.Chytne mne a odchází semnou do chatky.POsadí mne na postel.,,Nebreč kvůli tomu chudákovi!"řekne mi a já uznám ,že má jako vždy pravdu.Peču na Joea ..Tenhle tábor si užiju.
Večer nemám na táborák ani náladu.Nejraději bych zavolala domů ,aby si pro mě přijeli a já mohla ject domů.Ležím an posteli a něco si čtu.Našla jsem v kufru knihu ZRAZENÁ A PODVEDENÁ. To se mi teďka docela hodí.
Jak dlouho tu ještě budu??Myslím na táboře.Nejdřív jsme myslela ,že je tohle tábor na 14 dní ,jenže on je pouze na 7dní.A už uběhly 3 dny.Takže si tu mocka dlouho nepobudu.Poslední večer je FINAL JAM!Kde bude zpívat JOe a určitě s Denise. Z mého rozmýšlení mne vyrušilo klepání na dveře.,,Dále.."řekla jsem.,,Ahoj."řekla dívčí osoba.Otočila jsem se a stála tam Mitchie.,,A-Ahoj.."byla jsem zaskočená.,,Ty seš Jessica viĎ?"zeptala se mne.,,Jo a ty Mitchie.."usmála jsem se na ní.,,Víš je mi líto to s tebou a Joem on ..si dost vymýšlí..Já sem s tím rozchodem smířená.Chodím s někým jiným a Joe si prostě myslí něco jiného." odpoví.,,Chápu.."odpovím.,,Víš..chtěla bych se tě na něco zeptat!?"usměje se a posadí se ke mě an postel.,,Povídej.."vyzvu jí.,,Chtěla bych abys semnou zpívala na Finall Jamu!!"řekne.,,Páni..jako vážně?"zeptám seč nevěřícně.,,Ano..Máš užasnej hlas.."odpoví.,,A co Denise?"zeptám se.,,Mno víš moje rodiče pracují pro jejího tátu a tak...pstě sem se s ní musela kámošit ,aby je nevyhodil."usměje se.,,A teď už nemusíš?"nechápu.,,Ne...řekla jsem jí ,že je mi to fuk..že mojí rodiče najdou práci jinde.."odpověděla.,,Fajn..Budu s tebou zpívat."rozhodnu se.,,Super..tak se obleč..zkusíme si to.."vyzve mne.,,Počkej teď hned?"zeptám se.,,Joe hned..."usměje se a čeká až si vezmu na sebe nějaké lepší oblečko.Ve velkém sálu je prázdno.Všichni sedí u táboráku.Pustí CD...najde písničku od Clique Girlz...When then I woke up.
,,Co tahle?"otočí se na mne.,,Ne ta se mi moc nelíbí.."přiznám se.Mitchie jí vypne a hledá další.Nakonec najdeme tu pravou. 4ever.V originále jí zpívají The Veronicas.Mocka se mi líbila.Mitchie začala :,,Here we are so what you gonna do Do I gotta spell it out for you
I can see that you got other plans for tonight But I don't really care.."Refrén jsme zazpívaly už obě : ,,Come on baby we aint gonna live forever Let me show you all the things that we could do You know I wanna be together And I wanna spend the night with you With you Come with me tonight We could make the night last forever.."
,,Super"..řekla mi Mitchie.POtom jsme to ukončili.Necháme to asi an jindy.,,Fajn..zejtra odpoledne tady..zkusíme to celý.." ,,Fajn ..Ahoj:" rozloučím se a odcházím do své chatičky.Jsem docela šťastná,dokud mě nezastaví Joe.,,Ahoj Jess..můžeme si promluvit?" ,,Promiň ,ale nemáme o čem.."odpovím a odcházím do chatky jak nejrychleji to jde.Lehnu do postele a usnu.Nezdají se mi zrovna nádherné sny ,ale co se dá dělat.Dost jsem si toho za poslední týden vytrpěla.
Ráno se probouzím dost vyspalá a svěží.Jenže mne čeká překvápko.Jakmile otevřu oči všude po chatce jsou balonky s nápisy Miluji tě a Chybíš mi.Zvednu se a na sobě mám poházený lístky růže.NA stolku je dopis.
DRAHÁ JESSICO.ANI NEVÍŠ JAK MOC MNE MRZÍ CO SE STALO.JENŽE JÁ DENISE NEMILUJI.ONA PROSTĚ MNE POLÍBILA.MILUJI JENOM TEBE A NEDOKÁŽU BEZ TEBE BÝT.UDĚLAL BYCH SNAD COKOLIV ABY VŠE BYLO JAKO DŘÍV. S LÁSKOU NAVŽDY TVŮJ Joe.
Tohle mne rozesmálo.Jenže já mu nedokáži odpustit.Proto dopis roztrhám ,balonky prasknu a růže taky vyhodím.Není mi to přijemné.Ať toho nechá.Mohl by.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode