Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 8

19.11.2008 20:15

 

Bez rozmyslu jsem vyhrkla "co je mi" usmál se na mně "ahoj Gabrielo k tvojí nemoci, máš vážné onemocnění krve. Jak jistě moc dobře víš krev proudí celým tělem takže je to s ní vždy těžké navíc ty máš velmi vážnou a vzácnou chorobu." koukala jsem na něj, né to přece nemůže být pravda já nemůžu být nemocná to né .Doktor chvilku počkal a pokračoval "Jak jsem řekl, je to velmi vážné, budeš brát pravidelně léky, a budeš muset dodržovat velmi přísná pravidla, například budeš muset přestat kouřit, a nikdy si nesmíš vzít drogu ani se napít alkoholu." Zase mi dal chvilku na přemýšlení, najednou jsem si uvědomila kdy jsem vlastně naposledy kouřila ?Bylo to ještě doma od té doby jsem neměla čas.Ten doktor zase pokračoval "budeš muset sníst deně alespoň jeden mléčný výrobek a jednou mněsíčně budeš muset přijít do nemocnice na kapačku. Ještě dostaneš seznam jídel které nesmíš jíst." Koukala jsem na něj dost viděšeně "a to jako všechno musim dodržet ?Co se stane když to porušim ?" ten doktor zvážněl "to nikdo neví párkrát to porušíš, omdlíš a stane se ti to co dneska ale jednou to bude naposled a nikdo přesně neví kdy to bude takže ti radim to neporušovat.a slyšel jsem že jsi začínající herečka, dost nadějná." koukala jsem na něj a přikývla se strachem v očích "neboj nezakážu ti to" řekl "ale musíš se šetřit takže povině musíš spát deset hodin deně bez ohledu na práci nebo školu. ve škole nesmíš cvičit, samozdřejmě že ve fimu můžeš všechno ale ve škole jsou osnovy sestavené tak že by tě to zabilo". Viděšeně jsem na něj koukala on řekl "už tě nebudu trápit, promluv si o tom s těmi lidmi vipadá to že jim na tobě záleží, tvé prarodiče už jsem o všem informoval." a odešel. Přišli dovnitř Garcíovy "tak co už něco víš?" vihrkla Amanda.Usmála jsem se jo je to nějaká vážná nemoc krve .A prej buď budu dodržovat pravidla který mi převrtaji celej život nebo umřu. Otevřely pusu, nejednou Samovi někdo volal, zvedl to a řikal něco v angličtině něco že problém,nemocnice,herečka,nemoc,atd. nakonec zavěsil "to bylo Dysney ptalo se jak pokročilo natáčení prej že je jim líto co se ti stalo a platěj celou léčbu v nemocnici." Chvilku jsme si ještě povídali říkali mi nějaké vtipy a bavily jsme se pak garcíovy odešli ale marie-Anna tam zůstala, vlasstně to byla super holka. Povídali sme si o všem možném když mně najednou překvapila větou "jo a abych nezapomněla, máš hezkýho přítele, tyjo takovej krasavec, taky bych si dala říct." koukala jsem na ní zmateně "t-ty znáš Tomáše ?" usmála se ¨"jo byl tady, proseděl u tebe celý hodiny" Stýskälo se mi po něm". Po chvilce jsem usnula ,a když jsem se probrala Marie-anna už tam nebyla.koukala jsem do stropu a pak za mnou přišel ten doktor "jak je kopretinko ?" zeptal se "fajn" řekla jsem na to "jdu za etebou abys tu nebyla tak sama"...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode