Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 6

19.11.2008 20:13

 

Je sedm hodin ráno a já si klidně spím, když v tom se najednou celým placem roznese mikrofónem posílený pištivý hlas Marie-Anny "BUDÍČÉÉÉK!!!". Tak tohle mně vážně naštvalo spala jsem teprve 5 hodin kvůli tomu že jsem se učila ten blbej text, a tahle malá namyšlená Barbie si tu řve jak na lesy. Vstekle vztanu z postele a obleču se a vilezu ven z karavanu. Stojí tam ta paní ,zapomněla jse říce že se jmenuje Amamnda García to vim z té vizitky co mi dala. Ta paní se usmála "omlouvám se za Marii mněly jsem v plánu tě nechat spát dýl" překvapaně jsem na ní koukala "nechat mně spát dýl ?Proč zrovna mně?".Usmála se na mně "ty si vážně myslíš že neoceníme snahu ?My víme že si se text učila do dvou do rána.".No nic už jsi vzhůru ukázala rukou na dům stojící opodál "tam se podává jídlo, jdi na snídani jo a jestli se chceš ještě trochu vispat klidně můžeš ostatní herci se to totiž učí půlku před spaním půlku ráno tskže můžeš ještě tak tři hodiny spát. Usmála jsem se na ní a řekla "děkuju ,tak já du na tu snídani."a odešla jsem do toho domu. Překvapilo mně kolik tam bylo lidí, když jsem se s nimi prodrala dál viděla jsem luxusní švédské stoly, bylo tam snad všechno. Ke snídani jsem si vzala misku sladkého tvarohu a celozrný ronlýk s lučinou jo a ještě 100% pomerančovej džus. Pak jsem ospale došla do karavanu a ještě oblečená si lehla do postele, okamžitě jsem usla. Zdáli se mi krásné sny, když v tom jsem zaslechla něčí jemný hlas jak mi říká "vztávej Gabrielko" otevřela jsem oči a tam na křesle seděla Amanda (to je ta hodná paní).Lekla jsem se ale usmála jsem se na ní .Ona mi ůsměv oplatila "za hodinu se začíná natáčet ale vzbidila jsem tě dřív aby ses stihla oblíct a aby jsme si stihly promluvit" nechápala jsem "promluvit si ?Provedla jsem něco ?"usmála se na mně "Né ty jsi rozhodně nic neprovedla ,jde o Marii-Annu" to je divný proč se o ní chce bavit zrovna Amanda ?Počkat !Přijmení amandy je García ,přijmení Marie Anny je taky García a přijmení režiséra taky ?To je divný. Amanda na mně koukala "co se děje ?o čem přemýšlíš ?" probrala jsem se ze svého přemýšlení "vy ste máma Marie ?" usmála se !"ano jsem víš vím že ti musí připadat jako spratek, ale ona taková není žeia se Samuelem (to je tn režisér)v Kolumbii a já tady naknec se přestěhovaly sem za mnou ale Marie-Anna má všechny své přátelé i příbuzné tam. Mimochoem tohle je film od Dysney". vivalila jsem oči "c-c-cože ?to jako že já točim po dysney? To jako že to budou vidět i američani ?"usmála se na mně "jo přesně tak , jé to už je hodin už pujdu a´t se stihneš převnéknout oblečení máš támhle. Byly tam krásné růžové šaty. když odšla vzala jsem si je ns sebe a vyšla ven. Až do večea jsme natáčely a představte si to já to ani jednou nezkazila. Všechno šlo jak po másle, všichni na mně jsou hodní není to tak hrozné jak jsem si myslela. Šla jsem si lehnout a kdyžn jsem se naučila celý scénář ,praštila jsem se do hlavy "pane bože Tomáš, já na něj ůplně zapomněla" rychle jsem vzala mobil a volala mu i když bylo půl druhé ráno .Vzbudila jsem ho ale stejně bylo podle tonu rád že mně slyší.Povídali jsme si alespoň čtvrt hodiny a pak jsme šly spát. mněla jsem skvělou náladu. Už se moc těším na zítřek až budem zase natáčet. Je to ůžasné už nechci být nic, nic jiného než herečka ,jde mi to ,jsem dobrá, a baví mně to. Pak jsem uprostřed svého uvažování usnula .

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode