Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 17 KONEC

20.11.2008 14:12

 

Moje nervozita stoupla.Oblékla jsem se eo svých nejlepších šatů.Mám stejné jako měla Ashley Tisdale na konci HSM 2 (ty stříbrné m,když zpíval Troy a Gabriella Everyday)
Učesala jsem se jak njelépe jsem mohla namalovala.
Pak jsem šla do zákulisí velkého sálu.Vše tam bylo připraveno na Finall Jam. Pořadatel přišel a začal uvádět:
,,Vítejte všichni na Finall JAmu!!Je to úžasné kolik talentů se nám zde letos sešlo.Vyhrát však může jenom jede a tak tady máme porotu JONAS BROTHERS!"začal a celej sál a taky zákulisí začali vřískat.,,Tak....a kdo vyhraje deostane nahrávací smlouvu a může s klukama jezdit po turné a koncertovat.Úžasné že?A ještě táborovou trofej!"dokončí dlouhej proslov.Nechci vyhrát.Nechci ,protože bych Joea vídala a já ho vídat nechci.Jsem hrozně nervoźní a všichni taky.
,,A jako první Denise McBerryová a píseň od Kat de Luny Whine up!" zavřeští a sál se rozpíská a rozleská.Na podium vyjde blonďátá Denise na asi 10cm podpatcích a v růžových minišatzech a začne dělat pohyby jako Kat de Luna ve svém klipu a i zpívá.Když skončí na podium je zase pořadatel: .,, Váýborněě.....A teďka je tu Twix a Flix a jejich Extreme Rap!" a na podium vyjde Matt a John .Jejich rap je vážně úžasnej.Je to super je poslouchat!!!Nádhera hrozně se mi to líbí.A Maya s nima nahrála vokály.Super.
,,Ano tak tohle byla pařba a teďka už Mitchie Torezová a její píseň od Ashley Tisdale Not like that!"uvede dalšího učinkujícího.Mitchie má vážně úžasnej hlas.Not like that se jí povede.Myslím ,že by taky mohla vyhrát.Je skvělá a skvěle zpívá.,,Ano..To byla Mitchie a teďka...plosím o potlesk pro Davida a jeho CLOSER!"WoW pomyslela jsem si.David má taky skvělej hůlas.Zpíval od Ne-ya Closer a hrozně se mu to povedlo a ve mě pořád stoupá nervozita.Jdu až poslední a to mi moc příjemné není.Nechci jít poslední.VYstoupí asi ještě dva nepodstatní a pak jde:
,,A předposlední je Maya Haistingsová a její When youre gone od Avril LAvigne!"Všichni strnou úžasem.I já.Maya vážně zpívá nádherně.Řekla bych že zpívá i líp než já.Je to úžasné ona vyhraje.Jestli nevyhraje tak je to nespravedlnost.
,,A poslední jde Jessica Gleydenová a její píseň Hurt od Christiny Aguilery."zavřeští a já se hluboce nadechnu .Začne hrát hudba a po několika málo taktech se přidám já se slovami.Začnu z jemna aby to znělo krásně: ,, Seems like it was yesterday When I saw your face You told me how proud you were, But I walked away If only I knew what I know today Ooh, ooh.."malinká nezihra a potom mne čeká refrén: ,, I would hold you in my arms
I would take the pain away Thank you for all you've done Forgive all your mistakes There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again Sometimes I wanna call you But I know you won't be there Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do And I've hurt myself by hurting you.."a fo toho dám všechno.Na konci slyším nehorázný potlesk a Joe se jenom šťastně usmívá.Jenže já sme hrozně nervózní a tak jdu zaražená do zákulisí.,,Bylo to úžasný..musíš vyhrát.."seběhl se kolem mne chumel.,,ne jáí vyhrát nechjci..Chci aby vyhrála Maya..zaslouží si to!"odpovím a posadím se na blízkou židličku.
,,A teďka se nše porota jde poradit!"žekne a kluci se odeberou dozadu.
JOE:
,,Myslím ,že by měla vyhrát buď MAya nebo Jessica.."navrhnu.,,Jenže když vyhraje některá z nich ostatní to vezmou jako protekci ,protože tys měl románek s Jess a Nick s Mayou."namítne Kevin.,,A to má vyhrát jako Mitchie nebo Denise nebo kdo?"namítne Nick nahněvaně.,,Třeba.."usměje se Kevin.,,Jenže to enní fér,protože ony to tak neměly úžasné..Jesica si to vychutnala a Maya to střelila od oleje ale povedlo se jí to!"řekne skoor nabroušeně Nick.Já je jenom s pobavením pozoruji jak se hádají.,,A co vyhlísit vítěze dva?"navrhnuá.,,A jak to uděláme se smlouvou a cenou?"řekne Kevina udělá debilní výraz.,,Takže třeba trofek si nechá jeden a druhej naní bude mít památku ,ale oba dostanou smlouvu a oba s náma budou koncertovat!"odpovím mu docela šťastně ,že jsem něco vymyslel.
,,Souhlasím.."řekne Nick a tázavě se podívá na Kevina.,,Fajn..."řekne Kev a pak se dohodneme na výhercích.Napíšeme jména do obálky a předáme vedoucímu tábora.Na podium jsou všichni učinkující.
Jessica:
Jsme hrozně nervní.Nemůžu se vůbec soustředit.Najednou si uvědomím ,že bych chtěla vyhrát chtěla bych ,ale to s enestane vím to.,,A máme tu změnu přátelé.."začne pořadatel a všichni se začnou divit co sew děje.,,Máme dva vítěze.."odpoví .,,Našimi vítězi jsou...Twix a Flix a Maya!"zavříská pořadatel a všichni tleskají.Ovbejmu Mayu a poblahopřeju jí.,,Nemůžu tomu uvěřit.."pošeptá mi Maya.Já se na ní jenom usměji.Všichni tleskají a vřiskají .
Tak a teďka já a Joe This is me jenže najednou se stane něco nečekaného.Mám vypnutý mikrofón.Ne ..Hledám jiný ,ale všechny jsou už rozebrané.,,do háje.."řeknu si por sebe.,,A teďka pecka This is me.."začne hrát hudba a někdo zpívta.Poznám ,že je to Denise.Ne já sme měla zpívat.Všichni koukají a diví se i Joe kterej nastupuje pio Denise.Na tohle nemám náladu ani enrvi.Rychle vypadnu do své chatky a čekám až přijde Joe.
,,Ahoj.."pozdraví.,,Ahoj.."pokusím se o ůsměv jenže z očí mi steče slza ,kvůli tomu co se chystám udělat.,,Co to bylo?"zeptá se men a já vím že myslí tu píseň a Denise.,,Newím..měla jsme vypnutej mikrofon hledala jsem jinej ,ale než sem nějakej našla začla Denise zpívat.Šla jsem sem.!"odpovím a z očí mi pořád stékají slzy.,,Proč pláčeš?"zeptá se mne Joe.,,Víš ..polib mne prosím."povím mu a dlouze mne políbí.Nikdy nezapomenu .Obejmu ho a potom sberu odvahu.Drží mne za ruku a já pláču.,,Co se děje.."řekne mi.,,Joe..musíme se rozejít...Já se s tebou rozcházím."oznámím mu.,,Cožee??"nechápe Joe.,,Je to nutný..Já jsem z Bostonu a ty s LA a to dojíždění by nemělo cenu a ty rád flirtuješ a časem by tě to omrzelo a našelby sii jinou."řeknu a sklopím pohled do země.Joe sedí zaražený.,,Je prostě konec a teďka prosím odejdi."požádám ho a Joe tak udělá.
Neusla jsem moje noc byla plná pláče a neštěstí.
Druhý den jsem měla kruhy pod očima.Máma mne vyzvedla brzy ráno .Viděla jsme Joa jenom jednou a to zrovna koukal smutně do neznáma.Bylo mi ho líto ,ale pro oba bude tohle nejlepší.Rychle jsem z táora odjela.Sbohem Joe Jonasi!Už se nikdi neuvidíme.Sbohem.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode