Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 15

20.11.2008 14:09

 

Najednou mi to dojde srdeční chorba.Jneže já se přece můžu léčit.A proto jakmile se vrátím z tábora jedu do těch nejlepších lázní.Jenže ono je to až někde v Evropě.
Ráno potřebuju studenou sprchu.je mi docela příjemně.Jsme s Joem zase .MIluju ho.Ve sprše jsem si začla zpívat .Jneže bylo to docela falešně.Joe mě slyšel a stál pod pootevřeným okýnkem venku.Písknul na mě.,,Falešný Jessinko.."
Jenže teďka jsem se naštvala.Vyběhla jsem rychle osprchovaná a oblečená ven.Našla jsme si ho.
,,hele..."řeknu a jdu k němu naoko naštvaně.Joe se neudrží a směje se.,,Nech toho.."směju se taky.Chytne men za pas a ppřitáhne k sobě a políbí mne.PO chvilce se odtrhnu.,,Musím jít..mám zkoušku.."odpovím mu.,,A co anše tHis is me?"zeptá se a stále mne drží kolem pasu.,,Se uvidí..my trénovat nepotřebujeme.."vypláznu an něj jazyk.on se ale na moje rtx znova přisaje.Potom se znova odtrhnu .,,Ahoj.."řeknu mu a utíkám pryč.Ve velkém sále na mě čeká MAya za klavírem.,,No to je dost!"křikne na mne .Potom se spolu dáme do práce.Budeme spolu zpívat I will be od Leony Lewis a Avril LAvigne.Ta písnička je děsně krásná a já a Maya to skvěle umíme.
po hodině velkého zkoušení přijde Joe.,,AHoj MAyao.."pozdraví mojí kámšoku.Mě místo pozdravu dá pusu.,,AHoj Joe.."odpoví Maya.,,hele mužu ti Jessicu na chvilku ukrást?"zeptá se jí.Já na ní ukážu jako že nechci ,protože mě čeká nejtěžší krok mého života a pokud se k sobě budemem pořád mít já to endokážu.Jenže Maya mne prostě zradí.,,Ne nevadí.."usměje se na něj.Já na ní hodím nenávistnej pohled.
Joe mne odtáhne k jezeru.Chytne mne za ruce a povídá:,, Víš Jessico..jsemš první holka ,se kterou prožívám enjúžasnější chvíle života..chci ti za všechno poděkovat.Za ty úžasné chvíle a taky se s tebou enhodlám rozejít.Budu za tebou do Bostonu jezdit,jen prosím mi dej šanci.Nebo se pstě přestějhujte do LA!"řekne a snaží se mi koukat do očí-Jenže já mam oči sklopené do země.Nedokážu mu to říct.edokážu mu říct ,že je konec.,,děkuju Joe.."odpovím dám mu jenom letmou pusu na tvář a utíkám pryč.
Při obědě jsem smutná.Joe sedí vedle mne.,,Co ti je?"zeptá semne , když vůbec nejím a jenom jídlo přehrabuji a nezapojuji se do rozhovoru.,,Nic nic..jenom mě bolí hlava..půjdu si lehnout.."odpovím zvednu se a jdu jídlo odnést.Potom odejdu do chatky ,kde si elhnu na postel a začnu brečet.Ráda ybch s ním byla ,ale vztah na dlku enmá cenu on i já bychom si našli někoho jiného.Dneska až skončí Finall Jam mu to řeknu.Musím.Nemůžu mu nechat milné naděje.Ležím a přemýšlím.PO chvilce vytáhnu knihu SRDCE OSUDU a čtu si.Je to zajímavý prostě eltní láska jenže oni spolu nemmůžou kvůli vekové rozdílnosti být.
PO chvilce přijde do chatky Maya.,,Co se děje?"zeptá se mne.,,Víš..já se musím s Joem rozejít!"řeknu jí a rozbrečím se.,,Proč?"nechápe mne.,,Víš on je z LA a já Bostonu to je přes celý USa...MNo a pstě to an dálku nejde.."řeknu jí a z očí mi opět tečou slzy.,,nebreč.."řekne mi a chytne mne kolem ramen.,,Já tě chápu.."řekne mi a usměje se.je mi torochu líp.Vím ,žýe alespoň někod tady při mě stál celou tu dobu.
,,Víš jak je to težký??"řeknu jí.,,Co?"nechápe.,,Rozejít se s někým ,koho miluju a dala bych za něj život?"řeknu jí a brečím jí an rameni.,,Jo wím..Já a Nikc taky není reálný do budoucna."řekne mi a usměje se znova.
PO 20minutách jdu ven.Musím se odreagovat.Jdu k jezeru.Joe tam blbne s Nickem ve vodě.Je opět krásnej letní den.Sednu si an molo.,,Pojď do vody.."volá na mne Joe.,,Ne .."bráním se.Po chvilce vyjde z vody.Políbí mne ,jenže já cuknu.,,Joe..přijˇˇd za mnou po Finall Jamu do chatky..musíme si rpomluvit.."řeknu mu pokusím se o úsměv a odcházím někam pryč.Nedokážu tu sedět a vědět ,že brzo bude naší lásce konec.Kéž by přebolela.Kéž by!!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode