Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 14

20.11.2008 14:08

 

Když jsem konečně suchá dorazila do velkého sálu všechno už tam bylo připraveno na zítřejší Finall JAm.
Joe seděl s kytarou v ruce a ěnco an ní brnkal.,,AHoj."pozdravím ho.
,,AHoj..vodnice.."usměje se.
Já mu úsměv jenom opětuji.,,Co hraješ?"zeptám se ho.
,,Jendu písničku.."provokuje mne.
,,Jakou?"zeptám se znova.
,,Hezkou.."znova mne provokuje.,,Joe nech toho!"upozorním ho ještě mírně.,,Pojď sem."usměje se a naznačí abych se k němu naklonila.Já tak učiním a on mne políbí.,,Chybělas mi.."usměje se.,,Těch 10minut?"vrátím mu.
,,Jo!"přizná se.Oba se začneme smát.Začne znova hrát .Hnedpoznám známou melodii.A La Nanina Nana.
Z Cheetath Girls.Je to nádherná písnička a já jí umím začala jsem zpívat.PO chvilce se přidala i MAya.
Všichni nám zatleskali.Joe se na mne užasně usměje.,,Díky.."poděkuji za potlesk.
Já si sednu ke klavru a Maya se postaví vedle mne začnu hrát na klavír.
MAya začne zpívat : ,, There's nothing I could say to you Nothing I could ever do to make you see What you mean to me All the pain, the tears I cried Still you never said goodbye and now I know How far you'd go I know I let you down
But it's not like that now This time I'll never let you go..." usměje s ena mě a já začnu zpívat refrén protože MAya si prý entroufne ,což nechápu ,protože má úžasný hlas: ,, I will be, all that you want And get myself together Cause you keep me from falling apart All my life, I'll be with you forever To get you through the day And make everything okay !"
Na druhou sloku už hraje i Joe na kytaru.Obě zpíváme a prožíváme kažý tón.Na další refrén se přidá i Mitchie.Dohromady to zní ohromně.Nakonec všichni tleskají.Joe mne za všechno políbí.
POtom spolu odcházíme na procházku.Večerní jezero vypadá úžasně.
Joe mne chytne za bradu a políbí.Připadám si jako v sedmém nebi.Je to nádherný pocit líbat někoho koho opravdu milujete.Za koho byste položili život.
,,Seš úžasná.."usměje se na mě.,,V čem?"necháppu jeho slova.,,Ve všem..."usměje se.,,,ZA to ty seš v líbání pěknej amatér!"provokuji ho.Joe se zamnou rozběhne a já utíkám mezi stromami.Blbneme a on men enmůže dohonit.Až po chvíli se mu to podaří a svalí mne na zem.Oba ležíme a smějeme se.Nakloní se nademne a líbá mne.
Jsem mu naprosto oddaná.Začne mne líbat na krku.Jenže já se cukám je mi to nepříjemné ,ale i příjemné.
,,Nech toho.."směju se.,,ne.."řekne a dál dělá svou činnost.PAk se ale naštvu a začnu ho lochtat.Joe se svíjí v křečích smíchu až je mi ho líto.,,Jessi..sech toho.."směje se a svíjí.Po chvilce ho encham a lehnu si na něj.Chytnu ho kolem krku a líbám ho silně a vášnivě.Cítím jeho ruce na svém pozadí.,,Hej.."odtrhnu se.,,Co?"usměje se štípne men do zadku.Já se z něj zvednu.Sednu si a hraju anštvanou.,,Copak pučavko.."směje se Joe.,,Nic chytroprde.."vrátím mu to.JOe mě svalí na zem a začne mne líbat.Ještě nějakou dobu tam ležíme a líbáme se.
Potom se zvedneme a jdeme k ohni.Je krásně.Vystupuje Denise.Zpívá nějakou písničku.Nelíbí se mi a Joeovi taky ne.
Stojí zamnou a drží mne kolem pasu.Občas mne políbí do vlasů.Pak mám jít na řadu já a zpívat.
Jenže mě se nechce.,,A..Jessica .-."usměje se vedoucí tábora.,,já nechci.."křičím na něj,ale Joe mne popostrčí ať jdu.
Tak jdu.Hudba začne hrát brzo a já se přidám po několika taktech:,,I FOUND MYSELF TODAY, OH I FOUND MYSELF AND RAN AWAY, BUT SOMETHING PULLED ME BACK, VOICE OF REASON I FORGOT I HAD, ALL I KNOW IS YOU´RE NOT HERE TO SAY, WHAT YOU ALWAYS USED TO SAY, BUT IT´S WRITTEN IN THE SKY TONIGHT!"zpívám docela přirozeně ale pořád mám veliký strach.Zpívám HIlary Duff Someoneˇs watching over me.Pak hodím ještě refrén a jednu sloku a ukončím to.Necítím se dobře.
Slyším obrovský jásot a vřískou.,,Jsi prostě úžasná.."usměje se na ěm Joe a políbí mne.
Lehnout si jdu dost rychle.Nemám náladu.Joe sice chtěl abychom se šli koukat na hvězdy ,ale mě není dobře chytla mne ejdna z těch mích envolností.Vážně budu muset k doktorovi.
Co semnou jenom je??

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode