Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 14 - KONEC

19.11.2008 21:11

 

Ráno vstanu a podívám se do zrcadla.Vypadám po dlouhé době vyspaně.Kruhy nevidím žádný a taky mý oči se uzdravily. "Pááni to by člověk nevěřil jak s námi ta láska manipuluje,ale já se tedy nechám".Řekne si pro sebe Michelle a radostí povyskočí.Odestře záclony a vyjde na balkon.Je nádherný sluneční den. "lepší počasí jsem si snad ani nemohla přát".Začne si pobrukovat this is me a míří si to zrovna ke Kate.Zrovna dnes se domluvili na velkej vánoční nákup.Vánoce jsou už za dveřmi.Přemýšlela co ještě koupit.Zaklepala na dveře Kate.Ta naštvaně otevřela a ani nepozdravila a jen ukázala rukou at jde dovnitř. "Kate?Co se děje?"Zeptala se Michelle zmateně. "Nic jen blbá předvánoční nálada.Stresy co mám koupit klukům sakra".Rozčilovala se a hledala kabelku.

 

Po hodině kdy obcházely obchody potkaly mnoho lidí co se stresovali kvůli dárkům víc než Kate a tak Michelle pochopila proč jsou vánoční svátky pro Američany dost důležité.Taky si uvědomila že dárky má,ale přece ještě jeden dárek měla koupit a ten byl pro Joea.Michelle se nervovala čím dál tím víc.Nakonec přece už jen bylo pozdě. "Páni to snad ne.To je moje nejdelší nákupní horečka za celý můj život.Jak někdo může pět hodiun obcházet obchody?"Zeptala se Kate Michelle.Michelle jen pozvedla obočí a Kate to docvakla. "Panebože my!"Zapištěla takovým tonem že to Michelle donutila k nehoráznému výbuchu smíchu.Navečer seděla s tátou u večeře. "Zlato ted mám spoustu času.Zákazníků málo takže si můžeme udělat krásný vánoce jen spolu".Michelle se rozzářili oči. "Tati já chtěla bych teda jen pokud mi to dovolíš.Ráda bych uspořádala vánoční večírek na štědrý večer.Ty si pozveš své přátele a já svý.Co ty na to?"Táta dělal jakože přemýšlí a kývla hlavou. "Tati moc děkuji!"Řekla a šla mu dát pusu.

 

O týden později…

 

Šílené organizování na večírek,ale pro Michelle to byla hračka.Obvolat všechny co tam chtěla si nechala skoro nakonec.Jen doufala že někdo nic mít nebude.Vánočí doba je nádherná a taky plná překvapení a vánočních přání.Tak to bylo i u Michelle a Joea.Oba se trápili.Nevěděli co si mají koupit k vánocům a taky se moc neviděli.Michelle organizovala večírek a Joe s klukama zkoušeli na sedru večer měli Disney koncert kde vystupovali.Na večírek byli samozřejmě pozváni a taky neodmítli.Joe seděl nervozně ve svém pokoji a tak z nervozity si brnkal na svou kytaru.Do pokoje za ním přišla máma a zeptala se: "zlato jsi vpohodě?Znáš se mi trochu nervozní."Řekla ustaraně.Joe kývl. "Nevím co bych Michelle koupil k Vánocům.Už jsem zkusil všechno a nic se mi pro ni nelíbí.Jsem v koncích".Vzdychl a lehl si na postel.Máma se usmála. "Nemusíš ji nic kupovat.Stačí když si uvědomíš v čem vynikáš a to se pak budou dít věci".Řekla a odešla z pokoje.Trvalo mu to asi čtyři minuty než si uvědomil co mu vlastně chtěla říct. "Jsem to,ale vůl.Dívka mých snů a já nevím co jí koupit,ale už vím a jsem si docela jist že tohl ji určitě potěší".Řekl.Vztal si blok a tužku a začal něco psát.

 

Joe si konečně našel na Michelle čas a Michelle též. "Ahoj lásko.To jsem rád že tě zase vidím".Vítal Joe Michelle a políbil ji.Ta si to chtěla vychutnat takže ho ještě navíc obejmula. "Pááni tak mě hodně dlouho takhle neobejmul".Řekl Joe.Michelle se jen usmála,ale držela ho dál.Tak asi stáli pět minut než se oba každého nabažili a šli si sednout na zahradu. "Tyhle vánoce budou nádherný.Vím to.Moe první tady a navíc s tebou.Chci na ně dlouho pamatovat."Snila Michelle.Zrovna seděli na lavičce a povídali si.Michelle byla o Jeho opřená a on ji hladil po hlavě. "To si piš že budou.To mám zasloužený že tě mám".Michelle se k němu přitiskla ještě víc. "Pozítří je ten Disneyho koncert a chtěl by jsem,abys tam byla.Prosím.Ještě před večírkem."Prosil ji.Michelle se odtáhl a mrkla na něj.Kývla. "Dobře,ale nemám co na sebe".To Joea rozesmálo. "Hahaha toe vtipný tobě sluší všechno a nic si kupovat nemusíš".Když se po třech hodinách rozloučili.Michelle ještě pořád přemýšlela co mu má kopit. "Sakra jsem v háji a praštila sebou na posteli".Na koncert kdy jí zdánlivě nepatrně Joe překvapil že bude i učihovat.Ji docela naštvalo,ale i zároven potěšilo.Aspon měla šanci si koupit nové šaty.Koupila si nádherné stříbrné šaty na ramínka.Vlasy ji vyčesala kadeřnice ne moc do vrchu jen tak akorát.Vlasy měla lehce kudrnaté se stříbrnými sponami.Když se dozvěděla že bude zpívat písničku Last Christmas s Ashley Tisdale myslela že omdlí. "C-cože?A-ashley Tisdale?"Koktala. "Michelle klídek to bude vpohodě.Ashley je super".Oznamovala Kate Michelle. "Slečno?Pojdte sem do skušebny".Volal na Michelle pořadatel.Šla do jednoho malého sálu kde u piána stála Ashley Tisdale!Michelle jen valila oči. "Ahoj ty jsi Michelle vid?Jsem Ashley,ale to asi víš?"Řekla vtipně a podala Michelle ruku na pozdravení.Michelle se usmála a ruku Ashley podala. "tak dobře ty last chritmas znáš vid?"Zeptala se.Michelle přikývla. "Tak jdeme na to".Michelle zase přikývla.Jako první začala zpívat Ashley.Poté Michelle a nakonec zpívaly společně.

 

"Tak a ted k nám vystoupí hvězda filmu high school musical Ashley Tisdale spolu s Michelle Baker a zazpívají nám písničku Last Christmas!"Ze všechn stran se odléhal neuvěřitelný potlesk.Jako první vyšla na jeviště Ashley a zpívala.Poté přišla za ní z druhé strany Michelle a refrénem spojily své krásné hlasy.Publikum bylo úžasné.Bylo vidět že se jim tato verse od Ashley s Michelle moc líbí a proto tleskali,křičeli a zpívali jako o život s holkama.Bylo to úžasné.Když holky skončily.Tak ji Ashley chytla za ruku a obě se uklonily.Ashley ji obejmula a poděkovala jí.Michelle se cítila nádherně.Ještě dlouo jim diváci tleskali,ale i tak to muselo skončit.Když došli do zákulisí tak se za Michelle dořítila Kate. "To bylo úžasné Michelle.Diváci vás úplně zbožnovali.Bylo to nádherný".Chválila ji Kate.

 

Jonas Brother právě ukončovali koncert a Michelle zpívala s nimi.jejich písničky a taky vánoční si nenachala ujít.Byly vyjímečné a vždycky budou. "Tak lidi byli jste neuvěřitelní a naprosto úžasní a já bych chtěl nakonec ještě zazpívat jednu písničku.Tuhle písničku jsem složil před pár dny a chtěl bych ji věnovat osobě.Která je pro mne něčím vyjímečná.Je krásná nejen ve svém hlase i duši,ale taky pomáhá lidem z nesnází a já bych ji tuto písničku chtěl věnovat.Michelle?Miluji tě.Tahle písen je jen pro tebe"Řekl.Ze všechn stran se začalo ozývat tleskání a povyk všech fanoušků.Chtěli Michelle na podium.Michelle sama překvapená.Vešla na podim a všichni začali tleskat.Posadila se na nachystanou židli a Joe si k ní klekl a začal hrát a zpívat.Kluci chytili jeho rytmu s tak přidali trochu do bubnů a kytar takže to měla úžasný výsledek.Písen byla nádherná s trochou vánoční romantiky a hlavně ty zamilované slova.Michelle začala tiše brečet.Ne ze zloby,ale ze štěstí.Které v životě neměla.Když byl konec.Tak se přede všemi odejmuli.Bylo to úžasné.A v této chvílí jim bylo jedno jestli tam byli paparazzi nebo ne.Diváci by jim tleskali do nekonečna.

 

Po koncertu následoval Michellin večírek.Když dorazila s klukama a kate na místo čekalo jo překvapení.Její táta a přátelé se dívali na live přenos takže všechno viděli a taky jim tleskali.Michelle se zase málem rozbrečela.Večírek byl úžasný.Nikdy takhle dřív štastná nebyla jako ted.Přesně o půlnoci ji Joe vzal ven do zahrady. "Joe co se děje?"Ptala. "nic jen pojd se mnou"Řekl a táhl ji až úpně dozadu. "Co tu děláme?"Ptala se. "Copak si nevzpomínáš?Tady jsem se přece poprvé políbili".Odpověděl.Michelle si vzpomněla na tem okouzlující okamžik který do ted nelituje. Vzal ji za ruce a byl krásný,úžasný a usmíval se.Michelle to málem dojalo že když je štastná ted tak že už šťastnější víc nemůže být. Ůta písnička chtěl jsem něco osobního ti dát k vánocům,ale nevěděl jsem co tak jsem ti složil písen.Já nevím jestli e ti to zdá prkenný nebo trapný to pochopím,ale já opravdu nevěděl co mám dělat".Řekl a posmutněl.Jen jsem na něho hleděla. "Cože?Joe ne tohle je něco úžasného.To je ta nejlepší a zároven ta nejkrásnější věc co mi kdy někdo dal.To už mám navždy.Moc děkuju si můj princ,ale já nemám co pro tebe k vánocům.Posmutněla,ale Joe ji vzal za bradu a řekl: "Ne ty už jsi mi to dala přece dárek".Michelle nechápavě na něj hleděla. "Přece sebe".Michelle se zasmála a jejich rty se spojili v dlouhý.Přirozeně zamilovaný polibek.Nad nimi na obloze se vykreslil nádherný vánoční ohňostroj a tak začíná nový život našich dvou hrdinů a jak žili dál?To už je jiný příběh!!!

 



KONEC!!!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode