Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 13

19.11.2008 21:10

 

Byl to on.Michelle zbledla a stála na místě byla jako přikovaná k podlaze.Vypadal krásně,ale pořád stejně jak si ho pamatovala.Začalo jí bušit srdce a dost silně.Joe stál na místě a byl taky dost zaražený.Michelle silně polkla a zadívala se jinam.Podívala se nenápadě zpátky.Už tam nebyl.Oddechla si.Vzpomněla si na všechny nejlepší chvíle co s ním prožila a utekla na záchod a Kate šla za ní.V koupelně se Michelle rozbrečela a sedla si na zem.Slzy jí stékaly pomalu po obličeji.Do koupelny vtrhla Kate. "Jdi prosím pryč chci bejt sama."Řekla Michelle a brečela dál. Kate zavřela dveře a popošla k Michelle. "Michelle co se děje?Já jsem zahlídla Joea a pak jste se na sebe dívali a pak jsi utíkala sem".Řekla smutně Kate. "nee to je dobrý nechci ti zbytečně kazit tvoje narozeniny.Zavolám si taxi a pojedu domů."Řekla Michelle a zvedla se. "Ty ho ještě pořád miluješ vid?"Řekla Kate.Michelle se opřela o umyvadlo stála Kate zády.Stékla ji po tváři další slza.Otočila se a řekla: "Já myslela že když bude pryč že to přebolí,ale nepřebolí je to tak strašně těžký.Strašně moc ho miluju ještě víc než kdykoliv předtím.Já nevím co dělat.Kate pomoz mi." Kate ji objala a Michelle stále brečela. "Pojdu domů promin,ale jestli je tady on nemůžu tady být já.Užij si to vya¨nahradím ti to jindy promin"Řekla Michelle.Upravila se a odešla.Kate nehybně stála na místě a jen povzdechla.Bylo jí kamarádky strašně líto.Michelle se nějak prodrala davem a do někoho vrazila doufala že to není Joe.Nebyl.Byl to Kevin. "Michelle?Ahoj"Řekl a obejmul ji. "Jak se máš?" Zeptal se starostlivě.Michelle jen mávala rukou. "Vám už skončilo turné?"Zeptala se zvědavě. "Ještě ne,ale zítra tady máme koncert a ještě pár a konec bude".Odpověděl. "Nechceš se projít?Měl bych pár otázek."Řekl.Michelle kývla hlavou a tak šli.evin jí vyprávěl co na turné a tak. "Aaa jak se má Joe?"Zeptala se opatrně. "Ehm sedni si.Kate psala Nickovi ak to zvládáš a nebylo to dobrý,ale nebudu ti nic říkat dokud nebudu vědět že jsi vpohodě".Řekl.Michelle povzdechla a zakroutila hlavou. "Já sem si to myslela dokud jsem ho dnes neviděla,ale chci to vědět prosím".Tak hezky prosila až nakonec Kevin svolil. "Tak dobře.Má se celkem fajn,ale předstírá to.Jednou jsem ho přistihl jak leží na posteli a dívá se na tvou a jeho fotku byli jste spolu.Myslím nebo si to jen domýšlím,ale myslím že i brečel".Michelle stékla slza po obličeji. "Jak tě uviděl vrátili se mu všechny jeho vzpomínky a řekl že jde domů že tohle nevydrží."Řekl.Michelle zasténala a robrečela.Kevin ji objal kolem ramen. "Nechceš jít za ním?Já nechci,aby jste se vy dva trápili".Michelle se zvedla a řekla: "To já taky nechci.Chci,aby na mne zapomněl.Všechno přebolí i u mne.je to čerstvý".Řekla.Kevin jen kývl hlavou a řekl" "takováhle láska ne.Když jsem se rozešel s Daniell poprvý nevydrželi jsme bez sebe a vrátili se k sobě a ted jsem štastní to ty a Joe můžete být taky jen tomu musíš věřit prosím promluv si s ním."Zvedl se a odešel zpátky na párty.Michelle si zavolala taxíka a řekla mu adresu domů.Sedla si dozadu.Vtom uviděla louku kde ji Joe vzal na první jejich rande. "Zastavte prosím".Řekla.Taxikář zastavil.Michelle mu zaplatila a řekla počkáte asi tak deset minut?"Zeptala se.Taxikář kývnul a Michelle se vydala na louku.Popošla k vodopádu kde si sedla na lavičku a pozorovala jak voda padá vodů.Byl úplněk takže se voda leskla.Byla to nádhera.Michelle začala zpívat no air od zpěvačky jordin sparks.Tuhle písničku si zpívala když jí bylo smutno a právě že ted bylo. "Michelle?"Promluvil známý hlas.Michelle se otočila.Byl to Joe. "Ahoj.Co tady děláš?"Zeptala se.Vůbec se neusmívala.Silně jí bušilo srdce. "Já vrátil sem se zpátky na oslavu.Chtěl jsem si s tebou promluvit,ale ty jsi někam zmizela a pak sem se ptal Kevina že jsi jela domů.Tam jsem byl taky a nebyla jsi tam tak jsem doufal že tady budeš."Odpověděl.Michelle kývla hlavou a sedla si do trávy. "Tak mluv co jsi mi chtěl říct".Řekla.Byl smutný až to Michelle ranilo. "Jáá jsem se ti chtěl staršně moc omluvit to jsem ti řekl tehdy před půl rokem".Řekl.Michelle začala brečet a tak zoufale až ho to dorazilo.Podívala se na něj.Taky měl slzy v očích. "Ne za to můžu já.Bly sem strašně blbá nevěděla jsem co chci tehdy měla jsem s tebou odjet.Víidíš ajk jsem blbá a sobecká myslí jenom na sebe a zlomila jsem ti srdce.Člověkovi kterého miluju víc než celý život.Tohle si nikdy neodpustím.Připadám si jako v cele kde se slunce nedostane a je tam zima a já jen brečím a jsem sama."Taky brečel.Kleknul si k ní. "Celé turné jsem měl čas zapomenout,ale to nešlo.Stále jsem myslel na tebe.Každý večer před spaním jsem hodinu díval na tvou fotku a vzpomínal.Nešla jsi mi z hlavy pryč a ted jsi tady ještě krásnější než předtím.Szaršně moc tě miluju a nechci tě stratit."Michelle se zasmála,ale brečela dál.Joe ji chytil za bradu a políbil na rty.Obejmul ji.Tak dlouho se drželi v obětí dokud se jeden druhého dost nenabažili. "Když se vrátili zpět už usměvaví a ve tvářích láskyplný pohled.Taxík byl pryč.Michelle se koukla na hodiny bylo po dvanácté hodině po půlnoci. "Asi bych už se mohla vrátit domů:"Joe se umál: "Jo já taky říkal jsem že se za chvilku vrátím ne za hodinu a půl".To oba rozesmálo.Chytil Michelle kolem pasu a dlouze jí políbil.Byla zase štastná než kdykoliv předtím.Do doby než přijel taxík seděli vedle sebe a dívali se na sebe z očí do očí. "Michelle?Zítra tady máme koncert prosím přijd".michelle se zasmál a kývla hlavou.Taxík konečně dorazi.Naposled políbila Joea a odjela v taxíku domů.Když e Joe vrátil domů.Vrhnul se k němu Kevin: "Tak co?"Zeptal se zvědavě.Joe se usmál a Kevin pochopil a poplácal ho po rameni.Šel spát.Po dlouhé době se dobře vyspí.Michelle si po cestě do pokoje zpívala.Dorazila do pokoje.Převlékla se do pyžama.Lehla do postele a s nádherným úsměvem na tváři usnula.Poslední slova která řekla byla: "Miluji tě Joe"a usnula.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode