Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 12

01.12.2008 19:07

...Adam byl velmi překvapený ale já ani doktor jsme si ho nevšímaly jen jsme překvapeně koukaly jeden na druhého. Po nějaké době zírání jsme se dali jo hovoru, všichni společně, i s Adamem ale po chvilce se ozvalo že mám jít na plac, odešla jsem tedy ale Adam nešel. Chvilku jsme točily a pak dal rejža zase pauzu. Viužila jsem toho a šla jsem poslouchat co si říkají. To co jsem slyšela mně zarazilo doktor "Adame nemůžeš s ní chodit" Adam "já si můžu dělat co chci Marku" doktor"věř mi zklameš se a narazíš" Adam"proč myslíš?Když seš tak chytrej tak mi řekni proč s ní nemůžu bejt?" doktor"protože je nemocná" Adam"no á?Nemocnejch lidí je hodně a co je jí" doktor"tak já ti to řeknu jinak, když se do ní zamiluješ zlomí ti srdce, ta holka může kdykoliv na místě umřít" Adam"c-c-c-c-cože?" doktor"má takou vzácnou nemoc, nikdo neví jak dlouho bude žít ale jednoho dne pude třeba po ulici a najednou umře a nikdo neví kdy to bude". Adam vipadal dost zaraženě už jsem to nemohla vidržet a vilezla jsem "tomuhle se říká porušení lékařského tejemství" vikřikla jsem v beznaději "no a? tak umřu možná budu žít dýl jak ty co ty víš třeba tě rovnou za hodinu přejede auto!A navíc záchvat už jsem neměla pěkně dlouho" koukali dost překvapeně, strašně mně to rozčílilo njednou jsem cítila že budu mít další záchvat "a doprdele!" řekla jsem a už jsem ležela na zemi. Doktor vikřikl "Gabrielo!, sakra, to všechno kvůli mně" a rozběhl se ke mně zkontroloval mi tep. A pak jsem slyšela kroky že někam běžel. Po chvilce mi píchnul injekci a někam mně odnesl. Asi po dvou hodinách jsem se probudila ve svém karavanu. Marek(doktor) seděl v  křesle a koukal na mně "co tu děláš ty zmetku" vikikla jsem a on sebou trhl "klid jó?" to bylo jediné co ho napadlo ale já pořád křičela "bez dovolení mi lezeš do karavanu, porušuješ lékařské tajemství, likviduješ mi vztahy, dokážeš mi říct jedinej rozumněj důvod proč bych mněla bejt v tvý přítomnosti klidná???Proč si to udělal???" on se hodně nadechnul "ty to nechápeš, ty nic nechápeš" to mně dost rozhodilo a tak jsëm řekla "no, tak mi to visvětli" on se hluboce nadechnul a řekl "nechci aby s tebou chodil Adam protože, protože, protože tě miluju.Nedokážu se dívat na to že je stebou můj bratr.Já vim je too odemně sobecký ale mně to prostě rve srdce" zvednul se a odešel. No to snad neni možný mněla jsem jednohop věrnýho kluka a pak přišlo to natáčení a taa nemoc a miluju další dva a k tomu všemu jsou do mně všichni tři blázni, co mám k sakru dělat???....

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode