Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 12

20.11.2008 14:06

 

Mám pocit ,že už to tady nevydržím.Moje srdce se mi asi rozletí žalem z toho ,že nemohu být s Joem a taky je mi nevolno z toho ,že je tu Jesse.Nechci aby tu byl.Moc mne přivádí do rozpaků.Jenže Joe je hrozně neodbytný.
Dneska za mnou zase přišel.,,Ahoj..."usmál se ,že se mi málem podlomila kolena.,,Hoj."pozdravím ho a dál se věnuji volejbalu ,kterej mě docela baví.,Jenže se mi nepovede bagr a taky mi to joe chce vysvětlit.,,POčkej..děláš to blbě.."řekne přijde ke mne a chytí mne svýma telýma rukama za ty moe.Chvíli mi je hladí a pak mi je sevře tak jak by měly být.Někdo přihraje míč a on semnou v sevření míč odehraje.,,Díky.."poděkuji a odstrčím.Jenže Joe mě vyzvedne dovzduchu a točí se. ,,joe ..nech toho!"křičím na něj.,,Ne ..až mi řekneš ,že mě miluješ.."odpoví mi.,,Joe ..děláš tu ostudu.."upozorním ho.,,To je mi ejdno ,chci abys mi tady předevšema řekla ,že mě miluješ." řekne a usměje se.,,Fajn..miluju tě.."odpovím znechuceně.Joe mne pustí dolů a chce ještě pusu jenže já mu místo toho dám facku.,,Tos neměl..ůodpovím mu a odcházím.Jdu k jezeru.Na jedno odlehlé místo .Jenže já tam nejsem první.Už tam sedí Jesse.,,Ahoj.."pozdravím ho.,,Ahoj.."usměje se a pokyne mi ,abych si k němu sedla.,,Co tu děláš?"zeptám se ho.,,Přemýšlím.."odpoví.,,aha..."pohlesnu.,,Zítra odjíždím.."oznámí mi.,,Jakto..měls tu bejt na Final Jam en??"nechápu.,,Jo měl ,ale musím jet..něco s mojí matkou..."posmutní.,,AHa to je mi líto..tak se holt měj.."vstanu a on taky.Chci ho obejmout na rozloučenou ,jenže on mne míst toho políbí.,,Až někdy budeš v LA tak mi napiš nebo zavolej.."odpoví a podá mi cedulku s čislem.,,Fajn.."usměji se ještě zaskočená z polibku.
On ž se jenom usměje a zmizí nějkde v táboře. Je to škoda je to docela fajn kluk.Vždycky jsem si myslela ,že jsou celebrity namyšlenci ,ježe když je poznáte trochu líp tak ralita je úplně jiná.
Přišla zamnou Mitchie.,,Ahoj.."pozdraví mne.,,AHoj.."usměju se na ní.,,Děje se něco?"nechápu . ,,Jo..musím ti ěnco říct..já....Jsem tě využila..Lhala jsem ti..nechci s tebou zpívat.."řekne docela s klidem.,,Cožee?"nevěřím svým uším.,,Jo bylo to rpoto ,abys pustila Joea k vodě a on mohl bejt semnou...a taky s Denise!"řekne docela smutně již.,,Ty seš taková hnusná mrcha.."vykřiknu na ní a utíkám s brekem pryč.Běžím k Joeovo chatce.Vevnitř je i Kevin a Nick.,,Nechte mne tu s Joem osamotě!"vykřiknu ještě naštvaně.Kevin a Nick rychle odejdou.,,Proved sem něco?"nechápe Joe.,,Ne ty ne..Já!"odpovím odst tvrdě.,,Co se stalo?"nechápe mne.POsadím se k němu na postel.,,Já ti nevěřila to s Mitchie a měl si rpavdu chtělla jenom k tobě..Přiznala se mi."brečím a jsem enšťastná.Joe mne jenom chytne kolem ramen.,,To je j dobrý."odpoví mi.,,ne není..."řeknu mu.,,Jessico..játě budu pořád milovat ,ikdybys mne i podvedla.."odpoví a snažř se o ůsměv.,,Vážně?"podívám se mu svýma ubrečenýma očima do těch jeho rkásných hnědých.,,No to enwím.."poškádlí mne a usměje se.Já se taky pousměju a naoko do něj šťouchnu.
Joe mne drží pořád kolem ramen.Je pořád milej.
,,Mám tě moc rád.."povzbudí mne.,,Já tebe taky.."usměji se na něj.Ležím mu stále na rameni.
Jenže Joe mne chytne za bradu a políbí mne.Já se vůbec nebráním.Miluju ho a miluju ho moc.Nikdy bych na něj nemohla zapomenout.Je to tak nádhernej polibek.Polibek usmíření a polibek teplý a jemný.Chytnu Joe za hlavu a svalím ho na postel.Líbám ho silně a dlouho.Jenže časem prostě musíme přestat.Tentokrát se odtrhne JOe.,,Co je??"nechápu.,,Chtělas bejt jen kamarádka..promiň..nevydržel jsem to!!řeken smutně a posadí se na postel.,,Blázínku..jak s tebou můžu bejt jenom kámoška ,když tě nadevše miluju?"zeptám se ho nevěřícne.,,Newím.."odpoví.Já se na něj jenom mile usměji.,,Asi už půjdu.."odpovím mu.Joe se nádherně usměje a já poté odejdu.Najednou mi to došlo zítra je Finall Jam!! A pozítří se jede domů.A mě se nechce.Chci bejt s Joem.On je z LA a já z Bostonu.Co asi dělá táta?Taky žije v LA.Třeba bych k němu an zbytek prázdnin mohla jet ne??
POtkám Mayu.,,Ahoj.."usměje se na mn.,,Ahoj.."odpovím jí.,,JAk se máš?"zeptá se men a pokračuje semnou na oběd k jídelně.,,Jo super..sem zase s Joem..ůodpovím šťastně.,,A já s Nickiem.."odpoví mi a taky se usměje.Před jídelnou an ní čeká Nick.Chytnou se za ruku a políbí.Ke mě přijde Joe a políbí mne.Tázavě se podívám na Nicka.,,V pohodě.."odpoví mi a usměje se a já konečně beze starostí můžu Joeovi ten jeho nádherný polibek opětovat.
Oběd byl super ,dokud nepřišla denise.,,Ahoj Joe...včera to mazlení bylo super.."usměje se na něj a na mě mrkne.
,,Joe?"zeptám se ho.,,Byl sem opilý..svedla mne.."sklopí zrak.Chytnu ho za bradu a zvednu mu hlavu aby se mi koukal do očí.,,Co ste spolu měli?",,Já..Já ..napamatuu si to....."posmutní ještě víc.,,Mno joo.škoda většinou se kluci....po sexu semnou docela těší i an něco znova.."udělá koketnej pohled.,,Cože??"nevěřím svým očím.Vlepím Joeovi facku a utíkám pryč se slzami v očích.Utíkám někam do lesa.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode