Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 12

19.11.2008 21:09

 

Michelle sedí na posteli a brečí.Táta chodí po jejím pokoji sem a tam. "Sakra Michelle vždyt víš že jsi moje jediné dítě a nemůžu tě pustit po světě s klukama úplně samotnou vždyt jsou to pro tebe cizí lidi!"Už málem na ni křičel. "Ty ses zbláznil a co ty slova ty máš přátele všude a tak?Asi to byly jen kecy jak vidím.Kluci jsou mi blíž víc než ty!"Řekla to tak že se otočil a sklopil hlavu a posadil se vedle ní. "Tati já nevím co to mluvím jen jsem naštvaná tohle jsem nectěla".Odpoví.Táta se jen usměje a zakroutí hlavou. "ne máš pravdu.Do téhle doby jsem měl strašně moc práce že jsem si nenašel čas,abych zašel se svou milovanou dcerou aspon na oběd.Tohle je těžký vím že toho chlapce miluješ a asi máš pravdu je ti už osmnáct máš právo na svůj život.Nemůžu ti bránit.Budeš mi chybět zlato.Vím že se rozhodneš správně".Řekl.Michelle se nezmohla na slovo jen tak seděla a nic neříkala.Táta ji políbil do vlasů a odešel.Druhý den ráno Michelle vstala.Vypadala hrozně.Byla unavená a taky měla kruhy pod očima.Oblékla,umyla a namalovala.Dneska neměla na snídani náladu.Byl poslední týden prázdnin a zrovna hezky nebylo.Bylo vetrno,zamračeno občas i zapršelo.Michelle to mířila na oblíbené místo na pláži kde s Joem trávili spolu čas.Už tam stál a čekal.Došla k němu. "Ahoj".Chtěl ji políbit,ale odtáhla se. "Promin".Řekla a zamířila pohled a moře. "Michelle?Co se děje?" Zeptal se polekaně.Otočila se na něj a zadívala se mu do očí.Dnes vypadal úplně úžasně.Vlasy si nažehlil a byl celý nádherný.Jen zaúpěla a klesla hlavou.Začala brečet a řekla mu: "Moc strašně moc tě miluju".Joe se zasmál a řekl: "to já přece vím,ale nemusíš kvůli tomu brečet a ted mi řekni jak ses rozhodla?"Michelle se na něj podívala tak smutným obličejem že ho tím nakazila. "Ttt-ty nejedeš?Proč?"Zeptal se zmateně.Michelle ho pustila a řekla: "Nejde to.Promin Joe,ale nemůžeme spolu dál chodit ne ted."Joe na ni vyvalil oči a nebyl schopen slova. "Neeeeee!"Vážně zakřičel.Michelle se ještě víc rozbrečela a sedla si. "Nee tohle ne po tom co jsme spolu prožili.Ne na to tě moc miluju,abych s tebou nebyl to se radši vykašlu na turné a budu tady s tebou."Řekl a oddechl si.Michelle přestala brečet a koukla na něj. "Tohle nemůžeš když to nejde tak že nepojedeš tak na mne počkáš.Já se zblázním bez tebe.Co budu dělat?"Zeptal se jí. "Já jsem holka a velmi citlivá půl roku bez tebe je utrpení nezvládnu to asi.Asi by jsme mohli zůstat přátel.Láska přebolí,ale tahle ne.Jinak to nejde vážně prosím.Slib mi to".Řekla.Joe byl skleslý a když se na něho pozřela měl v očích slzy. "To co jsme spolu prožili nezapomenu,ale jestli si to přeješ takhle jak chceš.Tahle chvíle ted bude nejhorším dnem v mém životě.Nashledanou Michelle.Uvidíme se za půl roku".Podal jí roku a odešel.Nechal jí tam stát samotnou a neschopnou slova.Když byl v nedohlednu sedla si do písku a znovu se rozbrečela.Věděla to.Věděla že mu zlomila srdce,ale nemohla tátu nechat samotného.Když se vrátila do hotelu byla totálně mokrá,ubrečená a smutná.Druhý den ráno se probudila a první co uviděla na stolku byla fotka jí a jeho spolu.Znovu se robrečela.Podívala se na hodiny byla jedna hodina odpolední.Hustě pršelo a Michelle právě na něho myslela. "Ted jsou určitě na cestě".Říkala si pro sebe.

 

O čtyři měsíce později Michelle stoí v koupelně a připravuje se na dnešní večer.Kate má sedmnácté narozeniny a musí vypadat trochu k světu.Po dlouhé době si dala šaty.Někdo zaklepal otevřela dveře.Byla to Kate. "Všechno nejlepší Kate"!Popřála Michelle kamarádce k narozeninám a obejmula ji. "Moc díky tak vyrazíme ne?"Zeptala se jí.Dorazili na místo. "OProč v Disney studiu?Vždyt ty nehraješ v seriálech nebo ano?"Zeptala se rozrušeně Michelle.Kate si ji vzala stranou. "Byla jsi díky ehm no".Michelle se vytratil úsměv z tváře.Vzpomněla si na něho a na jejich romantické chvíle,ale zakroutila hlavou a řekla: "to už je pořádku tak mluv".Kate se na ni podívala a začala mluvit.Michelle vylezla z vozu.Pááááni tak až se vrátím domů tak si to musím pustit!Kate zrudla a řekla" "díky".Kamarádky se odejmuly a paparazzi je fotili ostošest. Párty byla úžasná plno známých tváří.S několika se skamarádila.Bylo to fajn lidi.Michelle se právě bavila s jedním producentem který jí nebízel jednu práci. "Slyšel jsem vás na té charitativní akci zpívat a musím říct že máte úžasně zvláštní hlas a proto nechtěla by jste nahrát své vlastní album?"Michelle si vzpomněla na ten den a tu chvílí kdy stála s Joem na podiu aaa. "Panebože jásá vůbec nevím co říct já opravdu".Sekala se.Byla v šoku. "Tak víte co slečno tady máte moji vizitku a kdyby jste si to rozmyslela zavolejte mi ano?"Podal jí kartičku popřál hezký večer a odešel.Zveda hlavu a zpozorovala kluka co stál u dveří.Nemohla uvěřit svým očím stál tam Joe!!!....

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode