Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 11

27.11.2008 21:40

 

Původně jsem si chtěla jít lehnout ale nedalo mi to, mněla jsem pocit že Adam za těmi dveřmi pořád stojí. Otevřela jsem a on mně chitil a poodnesl kousek od karavanu, začal mně zase líbat. nechápu co se to se mnou děje ale bylo to nádherný, troufám si říct že lepší než s Tomášem. Najednou někdo řekl "týjo dobrý sbalila si Adama" byla to Marie-Anna odlepily jsme se od sebe a já jsem řekla nasbalila jsem já jeho ale on mně a mazej. Strčila jsem jí do ramena a ona odešla. Tvářila jsem se jako malej kluk přistiženej při vikrádání babičina špajzu. Koukala jsem se do zemně a přemýšlela co udělám dál. Namotala jsem si pramínek vlasů na prst podívala jsem se mu do očí udělala krok a dala mu letmou pusu, pak jsem se provinile podívala kousla ksem se do spodního rtu a odešla do karavanu. Lehla jsem si do postele a koukala jsem do stropu přemýšlela jsem o Adamovi. Najednou někdo zaťukal na okýnko otevřela jsem ho a tam byl zase on, už to dost přehání "na princeznu umíš skvěle sbalit kluka" řekl rozesmála jsem se a řekla "když se nechá" taky se rozesmál a najednou udělal hrozně smutný oči "co chceš" řekla jsem "pusu" odúověděl rozhodně "ani náhodou" a zabouchla jsem okýnko. Co si sakra myslí že budu dělat co si poručí ?A navíc ani ho neznám, ale je nádhernej a je hrozně podobnej mýmu doktorovi. Ráno jsem se probudila a na nočním stolku byla nádherná červená růže. Vstala jsem a začala jsem si pískat. Co to se mnou je? Jak se to sakriš chovám takhle jsem se naposled chovala když jsem se zamilovala do Toma. 6e bych Adama milovala? Ne to ne, to se nepřipouští skoro ho neznám! Šla jsem na snídani, amanda se mně ptala jestli je m dobře a já na to odpověděla "líp než bych chtěla" Amanda se nechápavě podívala ale v tom se tam přichomejtla Marie-Anna a řekla "chodí s Adamem".Amanda se spiklenecky podívala a pak odešla. Najednou ke mně přišel Adam chitil mně zezadu a políbyl mně na tvář, pak řekl "pojď se mnou Gábi, chci ti někoho představit" chitil mně za ruku a někam mně táhl "poď Gábi" říkal pořád až mně najednou dovedl ke vjezdu na natáčení stála jsem jako socha stál tam můj doktor, byl taky hrozně překvapenej že mně vidí.Adam vipadal zaskočeně jak na sebe civíme začal nás představovat ale doktor ho zastavil "my se  známe".....

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode