Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 11

20.11.2008 14:05

 

Newím co si to nalhávám.Nedokážu bez Joea bejt.Miluju ho a asi nikdy nepřestanu.Jenže jak to řeknu Nickovi?Dala jsem mu šanci a teďka ode mě bude sptrostý to ukončit.Jenže se nedá nic dělat.Mířím teda pžimo k chatce Joansů.Je tam Joe Nick i Kev.,,Ahoj.."pozdravím je.,,Ahoj.."usměje se Nick.Joe se na mě ani nepodívá ,jenom si čte nějakej časopis.,,Salát.."řekne Kevin a dá nahoru ruku ,abych ho do ní plácla.,,Sa Lut.."opraví ho Nick.,,Toje přece jedno."upozorní ho Kevin.Já tam zase stojím jako trotlík.Joe se zvedne a odejde.Asi mi chtěl uvolnit místo ,jebže já si sním taky potřebuju promluvit.,,hele nIcku..musím ti něco říct.."začnu poněkud vážně.,,Fajn směje se.."asi newí co ho čeká.Kevin dělá jako že ho náš rozhovor nezajímá.,,Víš Nickie promiň ,ale nemůžu s tebou chodit?"posmutním.,,Cože?Proč?"nechápe Nick.,,Seš fajn kamarád ,ale miluju Joea ." odpovím mu.,,Takže sis vybrala jeho.."sklopí zrak do země.,,Ne nevybrala jsem si nikoho zvás...chci vás oba ,ale jenom jako kamarády."odpovím a odcházím.,,Agha..."odpoví Nick.,,Nicke seš fajm a zasloužíš si lepší holku..promiň.."dořeknu a odejdu hledat Joea.Najdu ho na obvyklém místě-u jezera.Sedí tam a pozoruje noční oblohu.Krásné hvězdy.,,AHoj.."pozdravím.,,Ahoj.."odpoví.,,Musíme si promluvit.."řeknu mu.,,Taky si s tebou chci promluvit .."odpoví.,,Víš miluju tě a za žádnou cenu tě enhodlám ztratit proto o tebe budu dál bojovat."odpoví mi.,,A to je právě to co nechci.."posmutním.Joe udělá jenom nechápavý výraz.,,Nechci se rozhodovat mezi tebou a Nickem..mám vás ráda oba a proto budu mít radši dva kamarády..než 1 kluka."rozhodnu se.,,Takže nebudeš ani s jednim z nás?"zeptá se nevěřícně.,,Ne promiň..možná že pro tebe bude Denise lepší...chci bejt kamarádka..."ukončím rozhovor.,,Fajn kamarádko.."odpoví mi.,,Tak ahoj.."odcházím docela ráda ,že to pochopil.Celkem mě mrzí ,že jsem se mezi nima musela rozhdovat.Miluju Joea ale nebudu s ním na úkor přátelství s Nickem.
Zastavila mne Maya.,,AHoj.."zářila.,,Ahoj??"nechápu její nadšení.,,Mám dvě zprávy..jednu skvělou a ...a druhou taky skvělo..Jakou chceš slyšet prví?" zeptá se mne.,,Skvělou.."odpovím nechápavě jakej ej v nich rozdíl.,,Chodím s Nickem.."září štěstím.,,Zase?"zeptám se jí.,,Jo.."směje se a obejme mne.,,Co děláš?"nechápu její gesto.,,Jsme hrozně šťastná.."odpoví mi. ,,Super.."přiznám.,,Mno a ta druhá.."načne konverzaci.,,Je tu .."začne.,,Je tu kdo??"nechápu.,,Přece on.."řekne a stáčí hlavu nalevo.,,Kdo ?"nechápu ,ale vidím chumel lidí.POté se chumel rozpustí a já pochopím koho Maya myslela.,,Jesse McCartney??Waaaaaaaaaaw"křičím radostí.Obě dvě skáčeme a pištíme jak je to úžasný.,,A co tu dělá?"nechápu.,,Pozval ho Nickie a Kev..budou vybírat talenty na Final Jamu a daj jim smlouvu.."usměje se Maya.,,Budeš zpívat?"zeptám se jí.,,Ne..jenom zahraju..na klavír a na kytaru a možná na bubny.."usměje se.,,A jak to chceš stihnout?"nechápu.,,Nahraju a zremixuju.."září štěstím..,,Aha.."odpovím jí .
,,No nic jdu za Nickem..ahoj!"rozloučí se a běží pryč.Já nemám co dělat tak se zajdu osprchovat.Když vylezu ven s někým se srazím.,,Promiň.."odpovím nepodívám se mu do tváře a sbírám ručník,hřeben,sprcháč a šompon,protože mi při srážce spadli.,,Dobrý.."odpoví mi.Tak a teďka ve mě vážně hrklo.Srazila jsem se s Jessem.,,Jsem Jesse.."podá mi ruku ,jakmile mi pomůže psbírat popadané věci.,,Jessica.."odpovím .Natáne ruku ,jako na přivítanou.,,Promiň ale to nejde jak vidíš.."usměju se a on taky.,,Promiň.." omluví se.Já ho beze slova obejdu a pokračuji do chatky.,,Uvidíme se."ujistí mě z čehož jsem docela nadšená.WoW srazila jsem se s Jessem.A teďka mu to hrozně sluší ,protože má ty hnědý vlasy a geluje si ej nahorů a tp je dost sexy bych řekla.
Do chatky zamnou přijde Joe.,?Ahoj.."pozdraví.,,HAoj.."vrátím mu pozdrav.,,Jess...nedokážu bejt s tebou jenom kámoš..miluju tě.."řekne mi a snaží se men políbit ,jenže já mu uhnu.,,Řekla jsem ti ,že budeme jenom kamarádi ,protože se mezi tebou a tvým bráchou enchci rozhodovta!"vyštěknu na něj.,,Promin..poslendí pusa prosím.."zaškemrá a udělá ty ejho nádherné oči a mě nezbývá než ho políbit.POlíbme se.Úplně naposled.Je to nejkrásnější polibek od něj .Je hodně procítěný a teplý a taky vášnivý.PO chvilce ho ,ale od sebe odstrčím..,,Už běž!"rozkážu mu.Joe smutně odejde se sklopenýma očima.
Jak tahle láska skončí to vážně netuším.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode