Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 11

19.11.2008 21:07

Michelle netrpělivě popocházela po pokoji.Před chvilkou jí volal Joe že jí potřebuje něco důležitého říct.Někdo zaklepal. "Bože ne."Zachvěla se pokla a otevřela dveře.Joe vstoupil,ale moc se neusmíval. Michelle pohltilo horko. "C-co se děje?Ty mě děsíš".řekla mu. "No já nevím jak ti to říct".Odpověděl.Michelle se obávala nejhoršího a nevěděla co říct tak na něho zakříčela: "ty někoho máš?"Joe se otočil a zasmál,ale hned ho smích přešel. "Nee nikdy tebe bych za nic na světě nevyměnil!"Odpověděl rozrušeně.Stále stál u okna a díval se na ni. "Řekneš mi co se děje?Mám nervy takže můžu vybuchnout".Varovala ho předem.Joe zdychl a přisedl si k Michelle na postel. "Tak fajn já jedu a půl roku pryč.Máme světové turné."Rychle to sebe vypustil a oddechl si.Konečně to má za sebou.Michelle svěsila hlavu. "A-aha.takže tě ten půl rok neuvidím?"Zeptala se.Joe zakroutil hlavou.Michelle uronila slzu. "Michelle ty pláčeš?Ale ne tohle jsem nechtěl.Budeme si telefonovat a psát maily uvidíš!" Řekl,ale Michelle zakroutila hlavou a odtáhla se od něho. "To nebude jen tak nemůžeš mi volat třeba z Evropy?Nebudeš mít ani čas!"Už to málem ze zoufalství křičela.Popošla k oknu.Už vážně brečela.Joe k ní natáhl ruku. "Promin tohle jsem nechtěl.Pokud vím tak jsi věděla že tohle budeš muset zvládat a pokud ne tak proč se mnou teda chodíš?" Řekl a naštvaně odešel.Michelle musela souhlasit s tím že má pravdu.Lehla si do postela a ubrečená usnula.Ráno nebyla v pohodě a hodně byla naštavná jak se chovala.Proto se oblékla a šla za Joem.Zavolala si taxíka a určila mu adresu kde Joe s rodinou bydlel.Když dorazili na místo.Povzdechla si zaplatila a vystoupila z auta.Zazvonila na zvonek domu.Otevřela jí paní Jonášová "dobrý den je Joe doma?"Zeptala se. "Ano Michelle je.Stalo se něco?Včera ani nevečeřel jak byl skleslý?Pod dál je u sebe v pokoji bylí si věci." Odpověděla.Michelle vešla dovnitř. "Děkuji".Řekla,usmála se a vydala se po schodech nahoru.Zaklepala. "Dále"Ozvalo se z pokoje.Michelle vstoupila dovnitř a uviděla ho jak vyndává své věci ze skříně.Jeden kufr už měl sbalený.Když uviděl Michelle tak jen řekl:"ahoj c-co tady děláš?" Jdu se ti omluvit včera jsem se chovala dost sobecky.Máš pravdu nezasloužím si tě.Asi jsem naivní a taky blbá." Řekla.Joe jen poslouchal. "Chtěla jsem ti říct jen tohle a už půjdu at' máš dost času na balení".Už se chystala odejít když na ni promluvil: "Michelle počkej".Michelle se otočila.Došel k ní a řekl: "I já se omlouvám neuvědomil jsem si že na tohle nejsi zvyklá jsem hlupák promin".Michelle jen zakroutila hlavou a odejmula ho. "Budeme si psát,volat,mailovat všechno co půjde".Řekla. "Pojed se mnou".Řekl rychle.Michelle se od něho odtáhla a dívala se na něj se zvednutým obočím. "C-ccože?"Řekla koktavě. "Pojed s námi na turné prosím".Odpověděl. "Joe ty jsi blázen nemůžu s vámi jet na turné po světě.Ty jsi blázen!" Už to málem křičela. "Blázen?Já?Jo vlastně jo do tebe,ale".Odpověděl a Michelle se zarděla.Políbil ji,ale odtáhla se. "Promin to nejde mám tady tátu a nemůžu ho tady nechat samotného".Řekla. "Máme koncert i v tvé rodné vlasti".Otočila se a dívala se na něho podezřele jestli náhodou nekecá.Nekecal ukázal jí plánek kam všude pojedou. "Michelle já to půl roku bez tebe nevydržím prosím pojed s námi.Odjíždíme v neděli večer prosím"!Michelle si povzdechla. "A to by vašim a klukům nevadilo kdybych jela s vámi?"Zeptala se.Joe zakroutil hlavou. "Jsem si jist že by to našim a bráchům nevadilo a tvého tátu přemluvíme".Odpověděl s klidem a usmíval se.Michelle popošla k oknu.Joe došel za ní a obejmul ji. "Víš co ty mě tema řečičkami vždycky dostaneš,ale nechejme čas,bych se rozmyslela ano?"Řekla a Joe přikývl.Otočila se a políbila ho na rty a utekla mu z náruče. "Hele,ale tohle nemám rád.Pojd sem!"křikl na ni.Michelle na něho vyplázla jazyk.Oba se zasmáli. "Už musím tak já se rozhodnu.Miluji tě."Řekla a poslala mu vzdušnou pusu a odešla z pokoje

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode