Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 10

20.11.2008 14:04

 

Zašla jsem za Mitchie ,abych se ujistila jestli to myslí vážně ,nebo má JOe pravdu.Jenže zrovna u ní byla Denise.,,Mitchie říkam ti ,že Jessicu musíš na Final Jamu znemožnit!Posarej se o to!vyhraju já a potom si zazpívám s Joem This is me.Je to můj sen a nenechám si ho nějakou křupankou pokazit!"vyjede Denise na Mitchie a odchází pryč.Já se schovám za strom ,aby mne enwiděla a pak jdu jako by nic za Mitchie.,,Ahoj.."pozdravím jí.,,Ahoj Jess.."řekne sklesle.,,Stalo se něco?"zeptám se naoko.,,Ne nic pohoda.Potřebuješ něco?"zeptá se mne.,,Jo chci se tě an ěnco zeptat.."přiznám se..,,Ptej se...."usměje se.,,Mitchie myslíš to vážně ,že mě bereš jako kámošku a chceš semnou zpívat , nebo mne chceš strapnit?"vybalím to na ní.Mitchie je dost překvapená.Mylsím ,že si myslí ,že jsem je poslouchala.,,J-Jak ,jak si na to přišla?"nechápe mne.,,No víš Joe...pstě si myslí ,že mi hcceš něco vyvést..a dostat se k němu."přiznám jí své obavy.,,Nesmysl.....Nehodlám tě ztrapnit..Sme kámošky..."řekne mi a plácne si semnou. ,,Tak dík..za odpověď.."usměju se a odcházím.Je mi super.Joe neměl pravdu .On si vážně myslí ,buhví jak není skvělej.Najednou se mi zamží před očima.Stojí předemnou halda novinářů a fotí si mne.Volají nějaký blbosti:,,Jessico jaký je Joe milenec..?" ,,Už jste se milovali?",,Nepodvádí Vás?",,Jste s ním jenom kvůli popukaritě?" rejpou do mě osobní otázky ze všech stran.,,DOOOOOOOOST!"zařvu ne ně.Naštěstí přišel vedoucí tábora a paparazzi vyhnal.,,V pohodě?"zeptal se mne potom.,,Jsem OK."odpovím.
Jdu za Nickem.Musíám se ho zeptat na Mitchie a okolností s ním a s Mayou.Maya už o něm vůbec nemluví.,,Ahoj.."pozdravím ho.V chatce s ním je ale i Kevin.,,Konečně.."řekne Kev.,,Co??"nechápu.,,Konečně poznávam Joeho holku.."usměje se a obejme mne.Já se ,ale odtáhnu.,,Nejsem Joeho holka!"křiknu skoro.,,Počkej vy už spolu zase nejste?"zeptá se Nick.,,Ne nejsme."odpovím mu s úsměvem.,,Dost supeer.."řekne Kev a začne štěkat jako pes.,,Keve lklid..seš v pohodě??Jo a co je tak super na tom ,že se rozešli?"nechápe Nick svého bratra.,,Jsme OK...Super je na tom snad všechno.."usměje se a prozměnu dělá slepici.,,Prosím tě Kevine sklidni se!" pobídne ho Nick.,,Fajn.."odpoví Kevin a přestane dělat slepici.,,Jdu udělat krmítko an ptáčky.."usměje se a odchází.Ještě než odejde dojde ke mě a udělá ,,Píp píp.."a odejde. Mává přitom rukami jako by to byla křídla.Po chvilce se ,ale vrátí.,,To byl slavík ,kdyby jste to nepochopili.."usměje se a odejde.Já vybuchnu smíchy.Nick se směje semnou.,,A co vlastně Maya?"zaptám se ho ,když se přestaneme smát.,,Konec.."posmutní.,,Kvůli čmu?"nechápu to.,,MNo..já miluju ...tebe..."odpoví.Já zůstanu jenom sedět a vytřeštěně na něj koukám.Po chvilce mi zamává rukou před obličejem ,jestli jsem v pohodě.,,Haloo??"zeptá se.,,Promiň.."odpovím.Nick se jenom usměje.,,Víš co? Zkusíme to spolu!"narhnu mu a usměju se.Nick se taky usměje.Možná potřebuju změnu.Třeba mi to bude s Nickem klapat více než s Joem.Sladce se na mne usměje a podívá a poté mne políbí.Něžně a nádherně.Nepropadám se sice jako s Joem ,ale je to taky moc krásné.Jenže z našeho vyměňování si 10000 slin nás vyruší Joe.Hrozně se lekne ,když nás uvidí.Ztuhne a přijde mi jako by skoro brečel.Já a Nick se od sebe taky odtrhneme.,,Nenechte se rušit.."odpoví a vyběhne ven.,,Promiň Nickie...ale asi si to sním půjdu vyříkat.."oznámím mu.,,Fajn..Jo a Jess?"zadrží mne.,,Ano?"otočíms e ve dveřích.,,Chodíme spolu?"zeptá se mile.,,To si piš!"usměju se a běžím za Joem.Najdu ho sedět u jezera a házet kameny do vody.On už ví ,že za ním jdu.,,Běž pryč!"křikne.,,Nebuď jak malej.."vyzvu ho.,,Já jsem jak malej?"odpoví mi.,,Jo seš..Myslíš si ,že seš střed vesmíru a je to s tebvou poslední dobou k nevydržení.."řeknu mu.,,Na přednášky nemám čas.."odpoví naštvaně a chce odejít.Jenže já ho zadržím..,,Tak poslouchej ty nafoukanej egoisto..na co sis to celou dobu hrál hm??Proč si mi tolik lhala ,když seš ve skutečnosti jinej co??Už toho mám dost!!!Musím si od tebe odpočnout.A zkusím to s Nickem.Třeba mi to prospěje."křičím na něj naštvaně a odchátzím pryč.Po chvilce se ,ale otočím.,,Kam vlastně změnil pravej Joe?Do kterého jsem se zamilovala?"odpovím pohrdavě a se slzami v očích utíkám pryč.Asdi to není jenom ním.Taky je to mnou ,ale především je to jím.Myslí si ,že je prostě všechno ,jenže to on není.
Slzy se mi pořád kutálejí z očí.Já se zamilovala do jiného kluka .Do toho co je pořád vtipnej a ne otřesnej a žárlivej.To už bych radši chodila s vopicí.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode