Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

2 Díl: Nevědomost

15.03.2009 16:20

 

CHARLOTTA - Paříž

Přijdu domů a okamžitě zapnu notebook. Super andrwe mi napsal mail, okamžitě si ho přečtu Milý Charlie, doufám že se máš dobře, pozdravuje tě Georgina v Paříži musí být krásně teď , za chyby se omlouvám předem, Andrew. Dočtu si mail a musím se smát, ty chyby jsou strašné okamžitě mu píšu zpátky Milý Andrew, ano v Paříži je vážně krásně, děkuji za pozdrav od Georgie potěšil mně , ve francouštině se sice lepšíš, ale ty chyby tam jsou pořád.Podívám se na noční stolek kde mám fotku Andrewa a Georgie, poslal mi jí a já si ji vytiskla, je tam tak krásnej, milej ...... ááááááh asi ho miluju. Ne to ne nesmim přece milovat někoho koho ani neznám, opět se podívám na tu fotku ale jo miluju ho.

ANDREW - Los Angeles

Zatímco se já a Georgina díváme na lelevizi, počítač mi hlasitým pípnutím ohlísí, že mi přišel mail. Vyskočím ze sedačky jako kdybych si sedl na špendlík a vyběhnu do svého pokoje, pro tentokrát se stal zrádcem koberec o který jsem zakopl a teď ležím na podlaze jak široký tak dlouhý. Rozběhne se ke mmně služebná "pane Bennette, pane Bennette nestalo se vám nic?" rychle vstanu a řeknu: "ne, to  je v pořádku, nic mi není." zpozoroval jsem že Georgina se mému pádu směje "alespoň k něčemu byl ten pád dobrý, viď Georgie, mněla by si se smát častěji" řekl jsem a šel jsem si přečíst ten mail. Po přeštení jsem zůstal s otevřenou pusou, prý chyby, no nic, to se časem poddá, bleskurychle jsem odepsal: Milý Charlie, na tu Paříž bych se rád jel podívat, máte holky hezký tam? klikl jsem na enter a odeslal to. Třeba mi řekne víc o té dívce z fotky.

CHARLOTTA - Paříž

Sedím u televize a koukám se na Starr Academy. Najednou někdo zazvoní, mamka otevřela dveře a byla to dle očekávání Jacqueline. Šla ke mně a vypla mi televizi, chitla mně za ruka a odtáhla do mého pokoje, pak řřekla:  "tak co američan?" protočila jsem oči "nejmenuje se američan ale Andrew" Line to však nijak neodradilo a ptala se dál "jak vypadá?" ukázala jsem ns fotku a Line vipálila: "ten je hezkej,ten je sexy, ten je ... počkat, co ta holka???" zeptala se Line vyděšeně ale já klidně odpověděla "jmenuje se Georgina a je to jehö mladší sestra" jacqueline vydechla a dořekla původní větu "dokonalej" všimla jsem si že mi na monitoru bliká tabulka nový mail. Rychle jsem si to přečetla a  řekla jsem " no to si snad ze mně dělá prdel!" ptá se mně jestli jsou v Paříži hezký holky. Line si to přečetla a řekla: " seš si jistá že ví že jsi holka totiž, nemusí každej vědět e Charlotta se zkracuje na Charlie" a zachichotala se podrážděně jsem odpověděla "jistě, že to ví." Tohle už je na mně moc, šla jsem se do kuchyně napít sklenky vody, ale to jsem neměla dělat, když jsem se vrátila, zjistila jsem že Jacqueline mu poslala mail místo mně ......

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode