Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

1 Díl: Představení

15.03.2009 16:19

 

CHARLOTTA - Paříž

Ahoj já jsem Charlotta De La Luna je mi 16 let a žiji v Paříži. Moje nejlepší kamarádka je Jacqueline Gramová je jí stejně jako mně, chodíme do stejné třídy a bydlíme v jedné čtvrti. Dnes byla ve škola obzvlášť únavná, jdeme po ulici a smějeme se co ty turisti na Paříži pořád viděj, vždiť je to tu stejné jakoo všude jinde. Jacqueline se najednou zeptá :"a co ten tvůj američan, jak mu jde fránina ?" usměju se "no slovíčka dobrý ale gramatika a osoby to je utrpení se na to dívat" Line má chvilku záchvat smíchu a pak řekne :"co bys chtěla, američani jsou na fráninu paka" obě jsme se smály a pak řekla :"hej Charlotto a ví vůbec že si holka když se podepisuješ Charlie ?" tím mně dost urazila :"no dovol, tak tupej zas nebude"

ANDREW - Los Angeles

Ahoj jmenuji se Andrew Bennett je mi 18 let, žiji v luxusním sídle mezi Los Angeles a Hollywoodem. Mí rodiče vlastní síť luxusních hotelů po celém světě ale díky tomu že mají tolik práce je já a sestra prakticky nevídáme. Mé sestře je 15 a jmenuje se Georgina Bennettová. Jo naši mají příšerný vkus na jména. Georgie a já máme skvělý vztah, možná právě proto že tak málo vídáme rodiče a můžeme se spolehnout pouze jeden na druhého. Je odpoledne a já netrpělivě čekám na mail od Charlieho, to je můj kamarád, teda nikdy jsme se neviděly protože on je francouz a přes počítač mně doučuje francouštinu, protože mi moc nejde. Díval jsem se na fotku od Charlieho byl tam on a nějaká dívka, je krásná má dlouhé hnědé vlasy až do pasu a mandlové oči k tomu všemu postavu modelky. Asi jsem se zamiloval. Do pokoje vešla Georgie "na co to koukáš bráško?" řekla a usmála se já jí podal fotku a řekl jí že to je Charlie s nějakou holkou do který jsem se asi zamiloval nacož řekla :"no tak jí pozvi na rande" zakroutil jsem hlavou jako že ne "to nejde je to francouzka"

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode